1 éves gumíról van szó. Ez a második szezonja. Tegnap voltam Egerben. Mentem az M3as felé a Tescótól. És kb minden indulnánál kipörög a kerék. De nem kuplungozás miatt. Váltók, raengedem a kuplungot, kb 1250 fordulattal gyorsított 2000ig, persze lepadlózva, meg harmadikban is így. És harmadikban is kipörög.
Jó hogy nyomtékos a dízel, de nyáron nem volt ilyen Gondom
Milyen márka, típus a gumi? Ugyanolyan széles, mint a nyári?
Amúgy attól, hogy van téli gumid, nem azt kell várni, hogy olyan tapadásod lesz, mint nyáron.
2020. dec. 6. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 A kérdező kommentje:
Hankook winter icept
195/65 15
A nyári 205.
Azért is lepett meg, mert 100 lóerős az autó. DOT alapján 18as gumi. Van egy2.0 dci lagúnám is chippel 186 paci, 225 téli gumi, de stabil.
2020. dec. 6. 08:52
4/14 anonim válasza:
nyálkás volt az út, még ha neked fel sem tűnt. A téli gumi sem csodagumi..abból is készül ilyen is, olyan is..ha picit keményebb, akkor könnyebben kipörög induláskor. Nem vezetsz rosszul, az út csúszott. Ennyi.
Nekem is jóminőségű télim van, az enyém ugyanúgy megcsúszik, (kipörög induláskor)mint a tiéd. Fronthajtású, 100 LE.
Ezzel kell élned.
2020. dec. 6. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Nem padlógázzal kell közlekedni.
A lagunádban lehet, hogy van kipörgésgátló, így az felülbírálja a hülyeségedet.
2020. dec. 6. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Hát a mai kedvenc kérdésem mindenképpen az, hogy "miért pörög ki a kerekem a hideg taknyos téli aszfalton, mikor padlógázzal indulok?". :DDD Köszönöm!
2020. dec. 6. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
ne is mondd én majd befostam a kiscelli lejtőn megyek fel a suzuki swiftel (1997) nem bírta kettesben megállok kézi fékkel indulnék de pörög pörög nagyon nehezen indult meg persze a sok b_uzi terepjáró dudál de ez nem segít. Azóta nem megyek hegyre nedves aszfalton csak ha csont száraz.
2020. dec. 6. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Na padlógázzal gyorsíts! Főleg ha az útviszonyok nem engedik. Nekem is dízel autóm van, 350 Nm nyomatékkal, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy mióta megvan, hányszor nyomtam padlógázt. Nem is nagyon szokott kipörögni a kerekem.
2020. dec. 6. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
#7: azért te is érzed, hogy itt nem a suzuki volt a probléma
2020. dec. 6. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
9# attól félek egy 4 kerék meghajtásúval nem lett volna gond, feltételezhetjük parcionálisan mégis a suzuki a gond? De a síkosság inkább mert szárat úton nem csinált ilyet kézifékes elindulásnál.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!