Tényleg drágább a szerviz, alkatrészek stb.. egy BMW-be, Mercibe, mint egy közel azonos korú és felszereltségű Toyota vagy Honda-nál?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A Hondát nem tudom minek erőltetitek, se nem jó autó, se nem tucat.
Igen, egy BMW-t Mercedest drágábban javítanak mint egy Toyotát, Opelt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez a 21. század testvérem. Az internet szabad és nyilvános. Te magad döntöd el, olyan vagy mint a szomszéd paraszt, aki német autót vesz és a mercsóért rajong, vagy olvasol.
De tnyleg nem szeretném, ha az egész falusi paraszt világképed összeomlana.
Amőgy ha gondolod, a becsületesnepper videói értelmesen elmesélik, miért ne vegyél túlárazott szar német autót.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen.
Ugye azért is kerül jóval többe egy ilyen autó amikor a szalonból kigurulsz vele, mert a benne lévő alkatrészek drágává teszik. Többe kerül legyártani a nagyobb féktárcsát, a gyertyákat, szűrőket, erősebb üzemanyagpumpát, nagyobb teljesítményű motorblokkot, erősebb váz, több elektronika, stb.
Természetesen a márka is szerepet játszik az árban, de pl. egy A6-on durván 200.000 forint haszna van az Audinak, szóval a nagy részét az alkatrészek teszik ki.
Amikor pedig ezeket a drágább alkatrészeket ideje cserélni, bizony a csere-alkatrészek is ehhez foghatóan drágábbak. Kivéve ha utángyártott kínai szeméttel tömöd a gépet, csak akkor meg ne BMW-t és Audit vegyél, mert nem teheted meg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!