Tudnátok mondani az elmúlt 15 évben gyártott "fapados" autókat?
Nem olyat ami szerintetek rossz hanem olyat amit a gyártó direkt olcsóra tervezett.
Például: Dacia Logan, Peugeot 301, Citroen C-Elyse, Fiat Tipo, Lada Kalina
"Nem olyat ami szerintetek rossz hanem olyat amit a gyártó direkt olcsóra tervezett"
Egyet azért nem árt tudni, hogy az olcsó autó miért is olyan olcsó. Erre jó mondás talán az "ahogy esik úgy puffan" kifejezés. Mármint egy fapados olcsó autótól ne várj valami sokat.
Amúgy amiket felsoroltál, ezekhez sorolnám még a Swiftet, Ignist esetleg, Skoda Fabia
Seat Toledo, Skoda Rapid
Suzuki Baleno
Renault Fluence
- Tata Nano
- Fiat 500
- Fiat Panda
- Fiat Seicento
- Ligier JS 50 Club
- Ford KA
- Citroën Ami
- Th!nk City
- Hyundai I10
- Renault Twizy
- Maruti Suzuki A-Star
- Suzuki Cappuccino
1-es, az olcsó autó azért olcsó, mert nincs benne semmi idióta extra. Pont, hogy az agyonextrázott, közép/prémium autók szoktak a leg megbízhatatlanabbak lenni.
Megnézel pl egy faék egyszerű renaultot, akár 3x is megfőzheted a motorját, meg se kottyan neki.
Játszd el ugyanezt valami 1.2 tsi-vel, amit már az óráshoz kell vinni, ha generálozni kell.
Elárulom azért, hogy ma már a Dacia Logan sem annyira fapados, hogy ne lenne benne egy rakás olyan hibalehetőség, ami egy 20 évvel ezelőtti fapados kocsiban nem volt.
Nekünk konkrétan elveszítette a kulcs párosítást ezidáig 2 alkalommal (3.5 év alatt), így nem indult el a kocsi, és be sem lehetett zárni. Autómentővel kellett a szervizbe vitetnünk, hogy újraprogramozzák. Ez elképzelhetetlen lett volna egy jó értelemben vett valóban fapados autóval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!