Mit tudtok mondani a 2006-2011-ig gyártott 3-as (E90) BMW-kről?
Elsősorban ami érdekelne:
- Keményebb/puhább futómű van-e benne?
- Keményebb/puhább váltója van?
- Milyen a vezethetősége?
Illetve minden olyan egyéb infót megköszönök amit tudtok az autóról mondani
Nekem ilyen van.
Futómű attól függ, ha sportfutóművest veszel akkor az értelemszerűen keményebb, a normál futóműves puhább.
Nekem automata a váltó és nagyon puhán, finoman kapcsol.
A BMW-k alapból híresek a vezetési élményről, nagyon jó, élvezetes vezetni!
Egyébként ajánlom hogy olvasgasd az Autó magazint mert ott elég sok mindent leírnak, többek között a BMW-kről is!
"- Keményebb/puhább futómű van-e benne?
- Keményebb/puhább váltója van?
- Milyen a vezethetősége?"
Mihez képest? Egy E46-hoz képest visszalépés/puhább minden része.
Nekem egy 2009-es 320D Sedan van.
Július óta van meg ez alatt 40ezer km-t sikerült beleraknom jó rész pályán.
Fűtóműve jó.
Enyém manuál 6-os, elég feszes a váltó.
Vezethetősége is jó.
"Sokan" szidják az N-es motorkóddal szerelteket, mert szeretik eltépni a láncot. Meg valakinél előjött a hengerfal repedés. Szerintem ha nincs gyilkolva és normálisan karban van tartva, nem problémásabb mint más motorok.
#4 Azért szidják, mert az M-es motorkódúak úgy elmentek gyári lánccal 600e km-t hogy rá sem kellett nézni. Itt meg kicsit költségesebb, mert hátulvezérelt és azt azért drágább cseréltetni (több a munkadíj jóval) és érdemes a dízelnél 200- maximum 250e után cserélni, ha nem időzített bombával szeretnél járni.
Nyilván mindenkinek szívügye hogy cseréli vagy nem, egy új motor az autó értékét megközelíti míg egy vezérlés megvan 3-400k-ból.
Ezen felül még LCI elektronika és a dupla thermosztát szokott bajos lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!