Francia autók megítélése miért lett rossz? Melyik
motorok miatt? 1.5 dci tudom nem a megbízhatóság csúcsa.
* Nem annyit kell a németre költeni, hanem jóval többet.
2020. okt. 30. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
Nekem bmw-m van, a csalad francia manias, ezen kivul vezettem nehany mas tipusu kocsit. Nekunk komoly baj egyikkel sem volt, egyszeruen a kialakitasa a futomu, a valto, az egesz auto szerkezete (nem motorikusan) kicsit “anyagtalan”. Ebbol kifolyolag sok kis szar problema elofordulhat. Nehez megmagyarazni, ha valaki vezet egy Renault-t vagy egy Citroen-t majd utana egy VW vagy bomost erezni a kulonbseget, hogy nemileg masszivabb. Szerelo ismerosom fogalmazta meg jol peldaul a valto eseteben, hogy a francia autok valtoi “taknyosak”. Rezeg, zorog stb. Cserebe viszont olcsobbak joval, mint nemet tarsaik. Egyebkent nekem nincs veluk bajom, eddig a csaadban vezettem tartosan megane-t, citroen picassot ket fajtat is, peugeot 206-ot, es szepen szolgal mindegyik. Egyebkent az ujabb francia kocsik nagyon szepek szerintem. En mindig azt mondom nincs szar kocsi, csak szar tulaj. Ha valaki ismeri az adott auto tipushibait, kenyes reszeit es azzal az alapveto karbantartason tul foglalkozik, nem szarok egyaltalan. De en ennek ellenere a nemetre szavazok, bar az is megerne egy miset nehany dologban termeszetesen.
2020. okt. 30. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Apró dolgok.
Peugeot 206 2004
Indexet mindig mozgatni kell különben nem villog. Duda és ablaktörlő csak akkor megy ha lekapcsolom a lámpát, vagy a fényszóró be... Klíma random kikapcsol (nem a klímával gond hanem a vezérlő panel elektronikájával)...
Motorikusan rendben van 401 000 km van az 1.1 es motorban. Kopó dolgokon kívül egyszer kellet hengerfej tömítést cserélni, mert fogyott a víz.
2020. okt. 30. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
Nekem 2x volt francia autóm. 1 fiatal és 1 új. Az új csak azért lett mert a 9 éves eladhatatlan volt. Budapesten egy saját márkás szalon sem akarta beszámolni, mások pedig kiröhögtek, hogy eladhatatlan. Egy vidéki saját márkás szalon beszámolta az újba ami ugyan olyan gané volt mint a 9 éves. Fél év múlva kíváncsiságból megnéztem. Ott rohadt az udvarán. Tuti üzletet csinált, akár csak én. Azt az 1 misit amiért beszámolta, inkább kidobtam volna az ablakon és vettem volna egy suzukit. Olcsóbban és kevesebb idegességgel jöttem volna ki.
Szerinted jók. Írhatod mint szalon értékesítő. Én közelébe nem megyek.
Neked elment 830.000 kilométrt gond nélkül. Nekem az új 30.000-et azután rendszeres trélerezés. Amúgy miért zavar más véleménye? Tudod a tutid, kívánom világ életedben csak francia autód legyen.
2020. okt. 30. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
15/24 A kérdező kommentje:
14 Konkrétumot írjál és normálisan, ha úgy tudsz. Pl milyen típus volt, ami szerinted rossz és melyik motorral. Alapból ez lett volna a kérdés. Senki nem mondta, hogy csak a francia autók jók, nyilván egy japán márka megbízhatóbb általában, de Toyota 2.2 dízele pl legendásan fos. És nem 830, hanem 890e km, olvasd el a kérdést végig mielőtt kötekedsz.
15. van jobb dolgom. Hosszú értekezés lenne. Te tudod a tutit. "890e km van és semmi komoly baja nem volt " Gratulálok. További sikeres közlekedést kívánok francia autókkal.
2020. okt. 30. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
17/24 A kérdező kommentje:
16. Márkát kellett volna beírni, nem ideböfögni valamit, de látom szövegértés nem az erősséged. Olyan autó nincs amire nem kell költeni ennyi km után. De 6 éve van nálunk, motor/váltó,turbó,kettőstömegű teljesen jó benne, nem kellett hozzányúlni. Kizárólag futóműre kellett költeni meg fékre, szűrők+olajcserék ennyi.
Vannak francia autók a családban (Renault az összes). Motorikusan semmi probléma velük, én még a futóművet sem érzem gyengének. Többnyire apróbb elektronikai dolgoknak van baja. Ezektől többségében ugyanúgy lehet használni az autót, maximum apró kellemetlenség.
A szerelést szokták főleg szidni, vannak típusok ahol nagyon nehezen férsz hozzá alap dolgokhoz (a Megane II ebben élen jár).
Ettől függetlenül én szeretem a francia autókat, valahogy jobban tetszik a hangulata mint egy japánnak vagy egy németnek. De persze ízlések és pofonok.
2020. okt. 30. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Volt egyszer Peugeot-om, pár hetente vittem szervízbe kiütni a hibalámpákat, mert szinte mindenről jöttek a fals riasztások bármit csináltunk. Guminyomás, olajnyomás, biztonsági övet szinte sose érzékelte, hogy be lett dugva, végül a csipogó simán le lett kötve, hogy legalább az ne csipogjon... aztán a szervízre is ráuntam végül olyan volt a műszerfal mint a karácsonyfa, menni amúgy ment, mert fals volt mind, de na.
2020. okt. 30. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
#18 vagyok. Azt elfelejtettem leírni hogy szinte minden márkának vagy típusnak van klubja/fóruma. Elég segítőkészek az emberek és vagy szerelési leírásokat adnak vagy egy típushoz értő szerelő elérhetőségét. Velük érdemes javíttatni és kevesebb bosszúság ér.
2020. okt. 31. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: