Megvennétek a helyemben? Milyen buktatója lehet?
Jó pár évig a családi autónkat hajtottam, azonban lehetőségem lenne egy sajátot venni. Az egyik rokonomtól vennék egy Renault Megane II 1.5 dci-t.
Régóta nála van, ismert az előélete, tudom mi volt rajta javítva és milyen nyűgje lehet a későbbiekben. Az egyetlen ami aggaszt, hogy dízel.
Budapesti egyetemista vagyok, ezért legtöbbször rövidebb távokon használnám és főleg városban. Ha magamtól néznék autót akkor biztosan valamilyen szívó benzines lenne.
Megvennétek a fenti infókat figyelembe véve? Kérlek azzal ne érveljetek hogy francia, én meg vagyok elégedve velük.
Nem vagyok autoszakerto, de nekem dizelem van, nem sokat hasznalom ha igen a varosban szaladgalok vele vagy a kozelben. Sajnos nem palyaja a varosi rendszeres hasznalat vagy nem hasznalat nalam rendszeresen eltomodott a reszecskeszuro.
Ket megoldast ajanlott erre a szerelo:
Vagyis harmat.
Vagy hasznalom hosszutavon
Vagy
A, negyedevente tisztittatom a szurot alkalmankent 15 ezerert de benne marad
B, kivesszuk de akkor veszit egy minimalis osszeget az ertekebol, plussz a muszakin +10 ezer ft lesz de nem lesz tobb ilyen problemam.
Egyenlore benne hagytam, de nem sokat hasznalom az autot igy az is megfordult a fejemben ha nem marad nalam meg evekig akkor inkabb eladom es lesz sgy olyan gazdaja aki hosszutavon kibirja hasznalni a motorjat:)
Hatente-kéthetente meg kell járatni egy hosszabb útra, nem vészesen, csak hogy legalább egy órácskát járjon rednesen. Az lecsapja a kormot a turbó lapátjairól, ami ezeknél fő gond lehet.
A kettős tömegű lendkerék és a magasnyomású üzemanyagpumpa mint drága szerviz Damoklész kardjaként fog a fejed felett lógni, erre nem árt előre tenni félre a pénzt részletekben.
Egyéb jelentős gond ezekkel nem nagyon szokott lenni, ha a karbantartási időszakok be vannak tartva és nem hagyod szétrohadni.
Bármit mond a gyári ajánlás, 10 ezrenként cserélj olajat, meghálálja.
Kis elektromos problémák szoktak lenni, elhaló testpontok, sztrájkoló központi zár, beégő világításkapcsoló, de semmi vészes.
Fontos: ne taposd ki a lelkét.
Ez a motor a Clióhoz jó méret, a Megane esetén már nem olyan fickós, bírd ki, ha lehagynak a lámpánál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!