Nem értek az autókhoz, tudom hogy képről nehéz véleményt mondani, de megvennétek a helyemben, ha egymillió lenne a keret rá?
Lehet akár jó is , de ha hozzá kell nyúlni akkor az zsebbe nyúlós lesz.
Már pedig előbb utóbb jelentkezik nála is a hiba vagy a hibák.
Semennyiért ne vedd ne 300 e. km-rel
Olvasd el ezt, a te kiválasztottad motorja is szerepel bent.
Jogos a kérdés, ha ennyit ráköltött, minek adja el, úgy, hogy ott a másik N rendszámos import autó a háttérben...
Kép alapján nem rossz nem rossz egyébként.
De azért azt tudni kell, hogy 150 lóerővel nem sokat gyártottak, kb. az RS4 előszobája, ezeket nem óvatos kocsikázásra vették. Legalább egy tulaj tolta neki rendesen.
Arról nem is beszélve, hogy a 2.5 dízel nem éppen egy főnyeremény, hogy óvatosan fogalmazzák. Lehet, hogy már döglődik benne a motor.
Isten ments! 2,5-ös TDI egy híresen problémás konstrukció!
Ha Vw konszernes autót akarsz venni akkor a legjobb választás a legendás 1.9 TDi lenne, ez a világ egyik legjobb dízele!
De nyugodtan veheted a 2 literes illetve a 3 literes V6-ot is, csak a 2.5-öst kerüld el nagy ívben!
Nyugodtan keress rá hogy: 10 legbetegebb motor vagy 10 motor amit kerüljön és ott lesz mindegyiknél ez a 2.5-ös TDi!
2.5 V6 TDi, én kerülném... [link]
Illetve 20-án már 317 748 km volt benne, nem 300 ezer. Nem sok eltérés, lehet elütötte, nem tudni. Ami pozitívum, hogy 2014-ben hozták be, azóta tényleg egy gazdája volt.
De szerintem meg is van a bibi:
"216 Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított"
Volt már benne egy nem rendesen papírozott motorcsere esetleg?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!