Milyen értékű autóra érdemes cascot fizetni?
Idáig 1-2 milliós autóim voltam, az sem érdekelt sokszor ha valaki rányitotta az ajtót vagy nekem tolattak, stb. Használati tárgyként funkcionált.
És jó lopásgátló volt benne, garanciális kifizetéssel, ha netán ellopják.
Viszont havi 100-130 ezer ft az üzemanyagom és a pesti parkolások.
Spóroltam 2 év alatt 4 millió ft-ot és ezt tervezném mind egy elektromos autóba tenni.
Akkura 8 év garancia (még3) más konkrétan nincs benne.
Törésre érdemes viszont cascot kötni? Illetve lopásra?
Az egész autó alumínium, így szerintem drágák rá az elemek, és led fényszórói vannak.
5 milliós autóra mennyi lehet kb a casco?
ezt kérdezd meg bármelyik biztosító honlaján..
Én aludnék néhányat előtte.
Lehet kötni csak lopásra is.
Nekem a kb 2 milliót érő autóra 19800 Ft jött ki casconál csak lopásra/év. Szerintem ha 50 alatt tudsz kötni csak lopásra évest akkor én a helyedben kötnék.
Hol veszel 4-5 millióért alumínium karosszériás, led fényszórós, garanciális elektromos autót?
Mert ennyiért hagyományos autókból is csak eléggé a belépőszint van.
Nekem valamivel 9 millió fölötti értékű volt az autóm 2018-ban mikor megvettem. Nincs rá Cascom és teljesen nyugodtan alszom. Évi 150e Ft lenne, egy összegben előre utalva, úgy hogy károm soha nem volt még, 10%/100.000Ft önrésszel. Azaz ha minden évben van negyed millió forint károm, még akkor is csak egálban vagyok. Évente ennyit az ablakon kidobálni nekem jobban fáj, mintha jönne egy váratlan nagyobb összegű javítás, ami miatt hozzá kell nyúlni a bankszámlán lévő tartalékhoz.
Ha lopás miatt parázol, kint éjszakáik az új elektromos kocsi az utcán, akkor esetleg lopásra érdemes kötni. Az valóban kisebb, töredék összegből megáll, mint a teljes körű.
4# Bmw i3-ra gondoltam.
4-5,5 millio kozott vagy 30 talalatot dob a hasznaltauto.hu
En attol felek, amit az otos irt. Ezeket az elemeket nagyon nehez cserelni, altalaban nem is lehet kapni hozzajuk.
Markaszervizben meg millios osszegert javitanak.
En bizok magamban, es tudom hogy nem torok autot, de esett mar fa automra parkolas kozben, es tolattak mar nekem ugy hogy betort a lampam es benyomodott a kasztni.
Persze cetlit sosem hagy senki, es egy alu szerkezetes autonal ez fajna nagyon.
A fenyszoropar gyari ara is kozel 1 millio ft szakszervizben.
5: oké így is nézhetjük. Meg úgy is hogy 20 éve vezetek nem keveset, sajt és céges autókat is és ez alatt ha a 150e-rel számolom, 3 milliót dobtam volna a kukába feleslegesen. Ha holnap úgy összetöröm az autómat, hogy 3 milla a javítás, még mindig egy forintot nem költöttem rá, mintha a cascot fizettem volna végig.
Én mondjuk ha aznap esélyes a jégeső, nem használom a kocsit, a garázsban áll. Sőt, ha sima eső esik, télen sóznak, akkor is csak akkor hozom ki, ha feltétlenül muszáj. Ha kell, az útjaim 80%-át meg tudom oldani gyalog, biciklivel, busszal, vagy céges kocsival, amit nem én javíttatok.
Lebeszélni nem akarok senkit, csak a saját álláspontomat írtam le ezzel kapcsolatban. Szerintem nem érdemes úgy élni, hogy mi van ha holnap a fejemre esik egy tégla, elüt a villamos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!