Olcsó élményautó?
7kilobol ki kell(ene) jönni mindennek.
Na nézzük:
1)átírás + biztositas cirka 80ezer tehat maradt 620....
2)ha csak a kötelezőt megcsinalod,hogy ledobod belőle az olajat + szűrők az még egy 20-as ,tehat maradt 600es akkor még se a vezerles se semmi mas nem lett cserélve átnézve.....
3)nem tudom mit akar átalakotani rajta,ugyhigy erre nem is szamolok semmit,de lógó gömbfejre/szilentre szir-szarra mondjuk még vagy 70-et es akkor csak nagyon ovatosan fogott a ceruza,és akkor még egy normalis gumi se semmi ninca a csomagban maradt kb kicsivel tobb mint 500.....
Ennyiből te max olyan elmeny autot veszel amival élmény xopni.......es akkor még tényleg semminextrát nem csinaltal vele meg még egy métert nem ment közúton stb stb.......szerintem nem kéne ezt ilyen ruppotlanul erőltetni....a motorsport nem az a filleres kategoria....
Egyetértek a hármassal, az élmény-/sportautózás a pénzesebbek sportja és egy nullás még hiányzik annak az összegnek a végéről, ha tényleg élményautózni akarsz és nem valami átlagnál kicsit erősebb motorral szerelt kotlák szart venni, amit 1 nap pályához 10 napig szerelsz.
700-ból én inkább bérelnék valami sportkocsit, bár ott meg kaució kell.
4.: Amatőr kategóriában tervezek, ahhoz nem kell 7 millió Ft...
5.: Miért csapnám oda 1 hét alatt? Nem ismersz, nem vagy tisztában a kvalitásaimmal, akkor ne ítélj.
Nyilván, született tehetség vagy, aki csapatós Swift-re lépne felfelé.
Tudjuk hogy szokott ez általában végződni, húztam már ki ilyen megfontolások után E36-ot az árokból, de nekem legyen igazam.
Egy klasszikus jutott eszembe erről:
https://www.youtube.com/watch?v=ga0wUYxkb8E
(Kéretik a bőrszíntől elvonatkoztatni)
Jó, én nem akarlak eltántorítani a dologtól, csak korábban én is akartam élményautózni úgy, hogy közben csóró voltam és tudom miről beszélek, amikor azt mondom, hogy 700-ért élményautózni leginkább szerelni lesz élmény. :D
Ha az élmény-/sportautó műfaj olcsó lenne, akkor a telepi hülyegyerekek nem lerúgott golfokkal/alfákkal/swiftekkel és 30 éves BMW-kkel rongyolnának a vácin.
De mondom, ha nem hiszed, vágj bele, 700e forint nem nagy tanulópénz, legalább gazdagodtál élménnyel és tapasztalattal. :)
Occsó?? Élmény?!?
Gondolom hátsókerekes autóra gondolsz amivel lehet szórakozni.
Bmw ket ajánlanám, mert azokból van bőven viszonylag erős motorral szerelték őket hátul hajt. De rengeteg kitaposott lelkű lepukkant van közöttük. Pont ezért a tulajdonsága miatt!
Japán autók megbízhatók mint pl a miata. De ha bekrepál a motor akkor azt tutira nem fogod felújíttatni ugyhogy ott lesz vége a játéknak. Ráadásul porrá tudnak rohadni a japó kasznik.
Lada stb ilyesmiket inkább engedd el. 2 okból! Már nem olcsóság hozzá semmi félig veterán koruk miatt. Gyárilag elég gyengécskék. Mire motort faragsz bele 2-3 Bmw t veszel annyiból.
Balkormányos bmw angolos.
De rallyra most mondom nem jó a bmw. Max driftelgetni.
Versenyezgetni pályázgatni rallizgatni öszkerekes, subaru vagy micu.. De jó japán autót meg nem hozol ki ennyiből.
Max honda civic.
De az meg elöl hajt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!