Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 25 éves régi amerikai alsókate...

25 éves régi amerikai alsókategóriás autó AUTOMATA váltójának körülbelül mennyi lehet a javítása,min-max?

Figyelt kérdés
2020. szept. 26. 01:55
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:

Elnézést,nem írtam le igazán részletesen a dolgokat. Nem váltóhibás,csak általánosságban kérdeztem a váltó javításáról!


A linkelt hírdetés a kiszemelt példány! Az a piros,amihez jár egy donor is. Műszakis,a képek lakatolás nyomai látszanak,illetve lóg a maszk a visszapillantón,elviekben járóképes. 200.000 forint,ezt az autót nézte ki a cimbora.

2020. szept. 26. 15:40
 12/16 anonim ***** válasza:
69%

Egyszer élünk! Ha van rá felesleges 200e Ft + átírás költsége, illetve a donor szállítására való, akkor hajrá! Jövő nyárig ha nagy baja nem lesz, még egy-két találkozóra is el lehet vele menni. A műszaki már kétségesebb, és nemcsak azért, mert amerikai szabványúak a fényszórók, vagy mert a hátsó kerékjárati ívek is rohadnak (a bal hátulja tuti), hanem mert ha a kereskedőnek megéri a két autó 200-ért, akkor ott komoly bajok vannak (motor, fék, futómű, elektronika)...


Nem rosszindulatból mondom, de sokat ne várjatok tőle, és akkor nem ér meglepetés...

2020. szept. 26. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 A kérdező kommentje:

Értem,köszönöm!

Jelenleg még van rajta egy pár hónapnyi műszaki, valahogy átnyomták ott. Vagy ezt okosba kell elképzelni? Ha jól tudom,manapság már nem olyan könnyű ez az okosban műszakiztatás. Ha a rohadás nem lenne és feltételezzük,élhető állapotú lenne az autó,az amcsi szabvány ellenére is újra lehetne műszakiztatni,nem?

Az ára tényleg egy érdekes kérdés. Használtautón még egyet találtam ennyiért,de az 5 éve áll és lejárt külföldi okmányos. Kérdés,hogy ezeknek ennyi lenne az èrtékük,vagy tényleg fél lábbal a bontóban vannak már..

2020. szept. 26. 16:02
 14/16 anonim ***** válasza:
69%

Megnéztem a nyilvántartó rendszerben, az utóbbi években a futása egyenletesen nő, hat év alatt 21 ezer km-t mentek vele, kivonva nem volt. Ez jó jel, mert nagyobb hiba, törés miatt valószínűleg nem állt sokat.


Amikre viszont számítani lehet, a teljesség igénye nélkül:

- a futómű minden eleme lóg, a legkisebb úthibán is ropog az egész, méteres holtjátékokkal,

- a fék agyig kopott (az enyémet úgy vettem, hogy a dobfék pofái meghajlított szegekkel voltak kipeckelve a munkahengernél, hogy még hozzáérjenek a dobhoz fékezéskor, a tárcsafék betétei pedig rétegekben hullottak szét, a négy betétből kettő már szegecsen volt),

- motorvezérlő elektronika, illetve szenzorok gondjai ("megoldásként" tipikusan ki szokták kötni a check engine lámpát)

- az előző pontból következően nincs rendes alapjárat, gázreakció, akármi... Erre ráfogják, hogy csak meg kell kicsit hajtani és jó lesz...

- kipufogó több helyen átrohadva, katalizátor és/vagy dobok kiherélve

- motorból-váltóból dől az olaj,

- szivárog a hűtőfolyadék,

- utastér beázik, süvít a menetszél, lógnak az ajtók stb.

- gumik, akku csereérettek,

És akkor tényleg csak a nagyját mondtam. Szóval úgy bele lehet még borítani ebbe az autóba nem százezreket, hanem akár milliókat is, hogy észre sem veszitek. A donor ráadásul szét van rohadva, és a beltér színe is más. Gondolom, a többi része sem túl jó állapotú, szóval itt inkább azért olcsó a két autó, hogy a kereskedőnek felszabaduljon 10 négyzetméternyi terület. Nem tudom, abból a donorból mit lehet felhasználni a pirosba a hiányzó rács kivételével, ami a B oszlopnál van (a nyitott ajtós képen látszik)...


Ne haragudj, tényleg nem rosszindulatból mondom, de ha nem értetek az autószereléshez, és hosszú távra terveztek vele, akkor sok-sok pénz fog belemenni. Ha szerettek bütykölni, van szerszám, műhely és lelkesedés, illetve nincsenek nagy elvárások, akkor júniusig jók lehettek.


Egyébként van egy oldal, a www.v8forum.hu, oda ha beregisztráltok, még az is lehet, hogy valaki konkrétan ezt az autót is ismeri. Először írjatok pár sort a "Magunkról - bemutatkozás" topicba, utána aki tud, segíteni fog a megfelelő topicban feltett kérdésekre. :)

2020. szept. 26. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
A műszaki vizsgára pedig fel lehet készíteni. Fékhez, futóműhöz, meg általában mindenhez lehet kapni cuccot. A karosszéria javítása lehet húzós tétel. És mivel európai kiadása is volt ezeknek a Voyagereknek, EU-s fényszóró is lesz hozzá, szerintem még újan is, de bontottan biztos.
2020. szept. 26. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
69%

Van hozzá alaktrész Chrysler Voyager és a Dodge Voyager ugyan ez csak a motort kell nézni , hogy azonos legyen úgyhogy lehet alkatrészt találni itthon vagy éppen Európán bellül .

Nekem egy 2005-ös Dodge magnum SRT8-am van 6.5 Hemi mondjuk hozzá pont a motor miatt nem egyszerű találni alkatrészt , de nem lehetetlen . Most egy big blokkos szintén V8 chevy belairt-t újítok fel hozzá sok minden Amerikából jön , de van amerikai autós csoport Facebookon nem is egy és sok minden úgymond egyező cuccot onnan szedtem .

Utánna kell járni egy nem kimondott ritka / klasszik autóhoz lehet alkatrészt találni plusz sok minden egyezik az amerikai autókban , hála égnek ami a general motors márkái közül való azok egyeznek egymással motor függően .

2020. szept. 27. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!