Honda Accord milyen választás? Rohadós-e?
Rendben, akkor leírom a történetemet az én Accordommal, hátha egyértelmű lesz, hogy miért nem ajánlottam a kérdezőnek a vételt:
12 éves korában vettem, szervizkönyv szerint 230e km-rel, 1,62M-ért. Vásárlás előtt szervizbe vittem, átnézettem, mindent rendben találtak, tehát nem egy leélt sz.rt vettem. Szokásos olajcsere, egyéb apróságok cseréje megtörtént az autón, és 2-3 hónapig semmi gond nem volt. Aztán jöttek a bajok: generátor, katalizátor, lambda szonda, szervocső meghibásodás, stb. (hosszú a lista, nem részletezem) és az lett a vége, hogy a vásárláskor hibátlan autón havonta mondták fel a szolgálatot az egyes alkatrészek, melyek javítása vagy cseréje gyakran több százezer forintos tétel volt, mivel az autó alkatrészei prémium áron kaphatók. Az már csak mellékes, hogy emiatt havonta a szerelőnél állt.
Tudom, most lehet megint támadni, mert: okostojás vagyok, minek rakatok bele gyári alkatrészeket? Jó a legolcsóbb utángyártott is.
Ha viszont utángyártottat rakattam volna bele, akkor meg azért lennék okostojás, mert miért nem gyárit rakattam bele?
Egy idő után már annyi pénzt áldoztam rá (kb másfél év után megvolt a vételár még egyszer), és annyi alkatrészt cseréltettem, hogy nem érte meg eladni, így tehát maradt. De ha visszamehetnék az időben, biztos, hogy nem vennék még egyszer ilyen autót.
Nem hittem, hogy hibátlan lesz, de azt sem, hogy másfél év alatt "kiszaladok a világból problémák nélkül" is újra rámegy a vételára egy vásárláskor gond nélküli autónak.
Éppen ezért írtam a kérdezőnek, hogy nem jó választás. De te valami japán autób.zi lehetsz, vagy kereskedő, hogy így véded ezt a f.st.
Istenem, #4, te is mi a halálnak kommentelsz ide, ha sem indokot nem hozol fel, sem érveket, és láthatóan nem értesz hozzá?
Én ajánlottam a Mazda 6 2. generációját, ami NEM, közel sem rohad annyira, mint a linkelt videón is látható 1. generáció. Honnan tudom? Van nekünk, és szabad ég alatt tároltuk 7 évig. Alvázvédelem, üregvédelem pár évente, és nem lesz vele gond. Ennek ellenére te ideböfögsz valamit, amit egy YouTube videóra alapozol, meg a hozzád hasonló laikus autószakértők "véleményeire". Olyan ez, mint a "Minden BMW-s paraszt", meg a "Minden Toyota megbízható": nincs mögötte hozzáértő tartalom.
Kérdező, igazából a legjobb, ha nem a gyakorin kérsz ilyen tanácsot. Már Facebookon és egyéb névvel ellátott közösségi oldalakon is mindenki autószerelő, itt pedig még inkább, mert még a nevedet sem kell a kommenthez hozzáraknod. #1 voltam.
#27, nem az én autóm, hanem az apósomé. Ő sem elfogult, hanem amikor keresett X pénzért autót, akkor ez bizonyult a legjobb választásnak. Nem elfogultságból írom amit írok, hanem azért, mert autókat szerelek.
Azóta pedig rájöttünk, hogy nem rossz.
Igen, tud rohadni kicsit jobban, mint az átlag - viszont messze megbízhatóbb maga a technika, mint az átlag. Védelemre rosszabb fizetni pár évente 1-200 ezer forintot, mint ugyanezt kifizetni időközben egyéb problémákra? Ugyanis Accordból ennyi pénzért nem kapni olyat, ami jó lenne, német autónak pedig több a gondja - mondom ezt én, aki X5 40d-vel járok, és egy lassan OT-s BNW-t is tartok hobbinak. A Mazda pontosan azért lehet jó választás, mert a régi modellek megalapozták a rozsdáról szóló rossz hírét, pedig a mai napra ez már eltűnt, és már a 2010-es évek környékén, a 2. generációs Mazda 6-nál sincs nagyon mitől félni. Nem ausztriából kell venni, és nem szabad ég alatt kell védelem nélkül tartani, minimálisan kell rá odafigyelni, és már nincs is gond. Cserébe a technika nem hagy ott, és nem lesz a szervizesből közeli barát. #26 vagyok. Meg az első.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!