Hogyan kell megkozeloteni?
Elmeletben tudom, hogy a korforgalomban levoknek van elsobbsege.. 2-esbe kapcsolok es ugy kozelitem meg, de fekezek csak vagy kuplung fek, vagy csak pulgungolok?
Ha elsobbseg adas kotelezo tablahoz kozeledek?
Lampahoz erek?
Stop tablahoz erek?
Most kezdek megkavarodni mar az elejen, mi a rendes sorrend, mindig azt kapom hogy kapkodok.
Általánosságban lassításnál: Először fék, ha nagyon lelassul az autó, akkor kuplung is, hogy ne fulladjon le a motor.
A kérdésed többi része értelmetlen. Nem lehet ilyeneket bemagolni, hogy melyik táblánál hányasba kell kapcsolni és mennyire kell benyomni a féket, kuplungot stb. Ez mindig az adott helyzettől (és az autótól is) függ.
Hűha. Hogyha körforgalom jön, jó előre nézd, mennyire forgalmas. Lehet, hogy semennyire, lehet, hogy full tele van. Odaérsz egy mittudomén 50 méterrel előtte már legyél lelassulva 20-30 közé, mert kettesbe kell váltanod és ahhoz előbb lassan kell menned, különben óriásit ránt a kocsi. Lelassultál, kuplung, (csak akkor fékezz, ha még lassulnod kell, mert láthatóan nem fogsz beférni, vagy gyalogos közeledik az esetleges zebrához. ) válts kettesbe és lassan gurulj a bejáratig, ha zebra is volt, akkor semmiképpen ne azon állj meg, utána és a bejárat előtt pont lesz helyed a teljes megálláshoz akár. Ha nem jön semmi, lassú gurulásod tök jó lesz, menj be. Véletlenül se állj meg benne a körforgalomban. Ha elrontod a kijáratot, körözz egyet. Erre való.
Elsobbsegadas tábla kb ugyanez, mert valakit nézni kell, már jó messziről, ha láthatóan senki nincs, lelassítasz 20 köré és le is váltasz kettesbe, lassan gurulva nézelődsz, megállapítod, mehetsz-e. Ha nem, kuplung-fékkel meg kell állnod és tedd egyesbe, állj a pedálokon (k, f), mert lassan a kuplungot engedheted is fel, hogy a kellő időben el tudj majd indulni. A feket akkor engedd el, ha tényleg indulsz és ne repülj be gázfröccsel, mert helyzet közben is adódhat. Ha mehetsz, menj, ne tarts fel senkit. Mindig nézz körül, tükörbe is, a járdát is nézd, ha gyalogos jöhet. A stop tábla teljes megállás, előtte lassíts, de nem kell egyesével visszavaltogatni, elég kuplung fékkel szépen finoman megállni, majd egyből teheted be egyesbe, a féket megint el ne engedd, amíg újból nem rezeg a kuplung, mielőtt indulsz nagyon nézz körül, magad mögé is, hátra nehogy gurulj, lassan (5tel) gurulj nézelődés közben és menjél ha mehetsz.
A lámpa, ha messziről látod, hogy egy ideje piros, nem érdemes nullára fékezni, időben lassíts, tarts nagyobb követési távot és kettesig lassulj, válts le, gurulj, hátha nem kell megállnod. Ha igen, kuplung fék, kiveszed üresbe, kuplungról le a láb,feken rajta állsz. Indulás a szokott módon, amikor a lámpa vált, vagy előtted indulnak. Ha a lámpa régóta zöld amikor megközelíted, akkor légy résen, mert az orrod előtt lehet sárga, amikor meg kell tudnod állni, vagy ha túl gyors a forgalom és mögötted is mennek, épp at tudsz siklani. Dönteni kell, mert egy lehetőséged van ezt kitalálni. Ha átmentél nehogy lelassíts. Ha maradtál, vársz a leirt módon.
Latod jon a korforgalom, elkezdesz lassitani csak a fek benyomasaval.
Lelassitod az autot 20-30 kornyekere (ugye csak fekkel), es levaltasz kettesbe.. ha latod hogy szabad utad van akkor kettesbe begurulsz nincs teendőd. Viszont, ezutan ha latod, h meg fogsz allni, akkor kuoungot nyomsz es feket.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!