Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Insignia vélemények?

Opel Insignia vélemények?

Figyelt kérdés

Pontosabban egy 2.0 CDTI modellre lennék kíváncsi. Felszereltségben nagyon jó, az évjárat sem vészes (2015/1) viszont ~160ezer km van benne.

Igazából még ezzel se lenne nagy próblémánk viszont azt hallottuk hogy egy Opel sok km óraállással már nem olyan jó vétel, mert adóthatnak vele próblémák.

Nektek erről mi a véleményetek? “Veszélyes” ennyi km óraállással?

Volt már hasonló modellel próblémátok, ha igen mi?



2020. szept. 17. 19:02
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Insigniát csak céges autóként használtam, nem én szervizeltem és nem is ezzel a motorral volt szerelve. Az 1.7CDTI Astrámmal viszont 340.000 km-rel sem voltak különösebb gondok kopóalkatrészeket leszámítva.
2020. szept. 17. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Ez évi ~30 000km. Szerinted melyik 5 éves dízelben lesz kevesebb? :)
2020. szept. 17. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Persze ezzel teljesen egyetértek, mint mondtam ez is elfogadható a számunkra. Az én kérdésem az volt, hogy az Opelekben milyen típushibákhoz vezethet, illetve mennyi az esélye hogy egy kb ugyanennyit futott más márkájú autóban is hasonló hibák keletkeznek.
2020. szept. 17. 21:16
 4/8 anonim ***** válasza:

#2, az enyémben! :)

Eredetileg én is ilyen futásra terveztem, csak aztán változott a helyzet. Most 2,5 évesen van benne 32.000 km. Ráadásul ez egy biturbós dízel, elég szép teljesítménnyel, nyomatékkal. Ha így megy 10 éves korára lesz benne 120.000 km körül. Ha akkor esetleg eladnám, az isten se ment meg attól hogy rámsüssék, hogy tutira összevissza tekergettem. Mert állítólag "biturbós dízelt az ember nem évi 12e km-re vesz". Én viszont csak ezért eladni nem szeretném most.

2020. szept. 18. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Nem tudom, hogy erre az évjáratra is jellemző-e, de ezek a 159-es Alfába található 2.0 JTDM-ek, ami egy tök jó motor... Lenne, ha nem nyúlt volna hozzá az opel. Az Insigniákba lévő 2.0 CDTI-ben kicserélték az olajpumpa tömítését hitványabb minőségűre ami azt eredményezi, hogy szeret elengedni, így nem lesz olajnyomásod. Illetve a hajtókar csapágyait is kicserélték rosszabb minőségűre, ezért szeretnek ezek a motorok széthullani + a fötengely felületi keménysége is kisebb így ha esetleg el megy az olajnyomásod akkor visz mindent, mint a piros ász. 2015-ösbe már nézi az olajnyomást ez + pont, de hogy a fent említett hibák fent állnak-e itt is azt nem tudom.


Egyébként, ha esetleg motor cserélnek benne, Alfából való 2.0 JTDM-et szoktak bele rakni és akkor nincs velük probléma.

2020. szept. 18. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Főtengely csapágyazást szándékosan nem említettem. Az első szériákkal volt baj. Erre rájött az Opel és javították a problémát. 2015-össel már bőven nem lehet ilyen gond.
2020. szept. 18. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

"#2, az enyémben! :)"


Ez tök jó, de ha arányaiban vesszük akkor a gyártási évében Európában eladott összes dízel hány százalékát teszi ki a te autód? Mindig lesznek kis futású dízelek és extrém magas futású benzinesek, de az átlag... :D

2020. szept. 18. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
84%
#7 értem a mondanivalót és nem akarok szőrszálhasogató lenni, de azt kérdezted konkrétan, hogy melyikben. Erre a válasz hogy pl az enyémben. Ez a használati mód nem az átlagot reprezentálja, ez egyértelmű. :)
2020. szept. 18. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!