Használt német prémium vagy új dacia/lada?
Részletes utánajárás után valamelyik prémium márka belépő vagy középkategóriás típusát venném, alap felszereltséggel. Konkrétan ezt tettem, 2011-es S40-em van most, 2.3 millióért.
Új autót ennyiért nem érdemes venni szerintem.
Bizony egy újjal nem lehet befaragni, de egy bármilyen használt autónál ott a lehetőség hogy rá lehet nagyon könnyen fizetni.
Mert legyen az bármilyen prémiumnak kikiáltott is, csak azért adják el a legtöbbet mert már majd jönnek a hibák.
Én úgy gondolom, bár nem mindenki hogy ha egy autó nagyon jó, azt nem akarja eladni senki.
Rendkivul releváns összehasonlitas ez........hogy a jelenleg kaphato legolcsóbb legalsó kategorias fűnyírómotorral szerelt új autó........vagy használt felsőkategóriás nagy motoros az akkori csúcsot képező prémium......nem is tudom hogy lehet összehasonlitani a kettőt barmilyen szinten is.....
Gondolom valami pár éves középkategorias fel sem merül.......
Ha tegyük fel van 3,5 milliód autóra akkor ezt az átlag összespórolja valahogy, mondjuk úgy 90-95%, a többiek meg nyerik, kapják a családtól, eladnak valamit bla bla bla.
Beszéljünk az átlagról: ha össze tudtál spórolni ennyit amihez 10 év alatt havi 30 000-ret kellett félretenni, 5 év alatt meg havi 60 000-ret ha meg még kevesebb idő alatt akkor...
akkor nem vennék sem új fapados hulladékot, sem lefingott import hulladékot. Besétálnék egy kereskedésbe és egy normális konstrukcióban kihoznék egy új, vagy még nem értékesített de használt, keveset futott tesztautót.
Betolnám indulónak egy részét, a maradékot meg törleszteném. Ha volt lehetőség havi 60 000-ret megtakarítani és mindenképp el akarok verni ennyi lóvét akkor valszeg egy 30-40-50 000-res lízing ugyanúgy nem verne földhöz.
Ennyiből már bele lehet fogni egy 6,5-7 milliós autóba is. Ilyenből jelenleg 215db van a használtautón ( ha a 0km-es autókat kizárjuk) és a kisebb autóktól egészen az Octaviáig vagy Insigniáig van kínálat.
Könnyen bele lehet szaladni, hogy veszel mondjuk 3 millióért egy Audit. Aztán jönnek majd elő a problémák és ott alkatrészárakban is 4-szer annyiba kerül mint mondjuk egy Dacia.
Haver a 3 milliós Audira rálocsolt már 2 milliót és most is lenne még mit csinálni rajta. Bár tény, hogy élmény vele menni.
Ettől függetlenül Daciát se vennék.
Inkább valami erős középkategória. VW Passat, Skoda Octavia stb.
csakis prémium autót vegyél, pontosan a kényelem miatt.(persze automata váltósat, mert ez a kényelem csúcsa)
Tőlem úgy vette meg a vevő a Mazdámat, hogy megnézte a blokkot, van-e rajta bontás nyom..nem volt, pöccre indult, azonnal megvette.
A sógorom három milláért hibátlan állapotú tíz éves sportmerdzsót vett, álomszép külső-belső,
mintha új lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!