Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Használt német prémium vagy...

Használt német prémium vagy új dacia/lada?

Figyelt kérdés
Tegyük fel van valakinek 3,5 millió forint keretje autóra.Egyben kifizeti mindenféle hitel meg részlet nélkül.Ennyi pénzért lehet venni egy viszonylag jól extrázott daciat vagy ladát (már nem,de az egyik legolcsóbb új autó volt).Új autója van az embernek ami 0 km-es és valószínűleg évekig hibátlanul fog szolgálni.Ezzel szemben ott van az hogy 3,5-ért lehet kapni 5-ös bmwt,a6-ot,e osztályt mondjuk 10 éveset ami azért annyira még nem öreg.Ennyiért talán vezetett szervízkönyves ismert előéletű darabot is lehet találni.Általánosságban jellemző hogy 3.0 literes v6/sor6 dízellel szerelik ezeket az autókat.Ott van a végtelen helykínálat a kényelem ülésfűtés/hűtés szellőztetés a több száz nm nyomaték ami bármikor kilövi az autót legyen szó 50 km/h-ról vagy 140-ről.Biztonságos masszív kasztni,rövid ideig tartó előzések meg persze a nagyobb meghibásodási kockázat. Mi a nyerő számotokra?Én inkább bevállalnék egy prémiumot.
2020. szept. 15. 19:17
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
Persze s osztály a8 7-es bmw ls lexus q7 x5 ml gl meg kb az összes létező prémium 6-8 hengeres bivaly motorokkal.
2020. szept. 15. 19:18
 2/13 anonim ***** válasza:

Részletes utánajárás után valamelyik prémium márka belépő vagy középkategóriás típusát venném, alap felszereltséggel. Konkrétan ezt tettem, 2011-es S40-em van most, 2.3 millióért.

Új autót ennyiért nem érdemes venni szerintem.

2020. szept. 15. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
90%
Nos, mennyi pénzed van javításra? Dacianal nem kell veke foglalkozni jó pár évíg. Használttal megszívhatod hamar. Megéri kockáztatni? Én a daciat venném.
2020. szept. 15. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
87%

Bizony egy újjal nem lehet befaragni, de egy bármilyen használt autónál ott a lehetőség hogy rá lehet nagyon könnyen fizetni.

Mert legyen az bármilyen prémiumnak kikiáltott is, csak azért adják el a legtöbbet mert már majd jönnek a hibák.

Én úgy gondolom, bár nem mindenki hogy ha egy autó nagyon jó, azt nem akarja eladni senki.

2020. szept. 15. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
24%
Dacia ingyen sem kellene. Főleg nem négy milláért. Háromból már igen kényelmes, tekintélyes autókat lehet venni, nem is öregeket.
2020. szept. 15. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
89%
Inkább az új vagy méginkább egy keveset futott 1-2 éves autó.Én elhiszem, hogy jó érzés egy német prémiumot birtokolni, vezetni, de az már kevésbé lesz jó érzés amikor a vételárat még egyszer ráköltöd szervízre a következő pár évben.Prémiumot az vegyen szerintem akinek ez összhangban van a társadalmi státuszával, anyagi lehetőségeivel.De egy gyári melós aki mondjuk örökölt egy kis pénzt, vagy lemondások árán összespórolt egy autó árát az ne akarjon nagyot villantani mert nagy bebukás lesz belőle amikor választani kell, hogy enni legyen a családnak, vagy a kocsi működjön.Ekkor azért már általában győzni szokott a józan ész és a Bömbi megy féláron a Jófogásra.Na ezután lehet igazán szar érzés átülni a maradék lóvén vett használt Daciába. Akit mélyebben érdekel a téma az a Totalcar Műhelypornó sorozatában láthat hasonló elrettentő példákat.
2020. szept. 15. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 D. Brasco ***** válasza:

Rendkivul releváns összehasonlitas ez........hogy a jelenleg kaphato legolcsóbb legalsó kategorias fűnyírómotorral szerelt új autó........vagy használt felsőkategóriás nagy motoros az akkori csúcsot képező prémium......nem is tudom hogy lehet összehasonlitani a kettőt barmilyen szinten is.....

Gondolom valami pár éves középkategorias fel sem merül.......

2020. szept. 15. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
91%

Ha tegyük fel van 3,5 milliód autóra akkor ezt az átlag összespórolja valahogy, mondjuk úgy 90-95%, a többiek meg nyerik, kapják a családtól, eladnak valamit bla bla bla.


Beszéljünk az átlagról: ha össze tudtál spórolni ennyit amihez 10 év alatt havi 30 000-ret kellett félretenni, 5 év alatt meg havi 60 000-ret ha meg még kevesebb idő alatt akkor...


akkor nem vennék sem új fapados hulladékot, sem lefingott import hulladékot. Besétálnék egy kereskedésbe és egy normális konstrukcióban kihoznék egy új, vagy még nem értékesített de használt, keveset futott tesztautót.

Betolnám indulónak egy részét, a maradékot meg törleszteném. Ha volt lehetőség havi 60 000-ret megtakarítani és mindenképp el akarok verni ennyi lóvét akkor valszeg egy 30-40-50 000-res lízing ugyanúgy nem verne földhöz.


Ennyiből már bele lehet fogni egy 6,5-7 milliós autóba is. Ilyenből jelenleg 215db van a használtautón ( ha a 0km-es autókat kizárjuk) és a kisebb autóktól egészen az Octaviáig vagy Insigniáig van kínálat.

2020. szept. 15. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Könnyen bele lehet szaladni, hogy veszel mondjuk 3 millióért egy Audit. Aztán jönnek majd elő a problémák és ott alkatrészárakban is 4-szer annyiba kerül mint mondjuk egy Dacia.

Haver a 3 milliós Audira rálocsolt már 2 milliót és most is lenne még mit csinálni rajta. Bár tény, hogy élmény vele menni.

Ettől függetlenül Daciát se vennék.


Inkább valami erős középkategória. VW Passat, Skoda Octavia stb.

2020. szept. 15. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
33%

csakis prémium autót vegyél, pontosan a kényelem miatt.(persze automata váltósat, mert ez a kényelem csúcsa)

Tőlem úgy vette meg a vevő a Mazdámat, hogy megnézte a blokkot, van-e rajta bontás nyom..nem volt, pöccre indult, azonnal megvette.

A sógorom három milláért hibátlan állapotú tíz éves sportmerdzsót vett, álomszép külső-belső,

mintha új lenne.

2020. szept. 16. 05:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!