Egy prémium autó is lehet megbízható?
Figyelt kérdés
Nem egy Corsához, Swifthez hasonlítom, ez evidens. De egy 8-10 év körüli prémium, legyen az Volvo, Audi, BMW csak egy betegágy lehet? S kivétel nélkül ezeknél mindig jön egy váratlan kiadás? Nem is létezik ezeknél olyan, hogy “csak” a kopóalkatrészekre kell költeni? Nem akarok okoskodni, de gondolom, ha őszinte a hirdető, esetleg dokumentálva van minden szerviz, olyan nagy meglepetés nem érheti az embert.2020. szept. 14. 21:09
11/24 anonim válasza:
3 millióért meg nem 15 éves E60-at néznék, azis biztos :D.
Ennyiért találni 8-10 éves hármasokat.
12/24 A kérdező kommentje:
Jogos :)
2020. szept. 15. 08:56
13/24 anonim válasza:
lehet megbízható, lehet hogy annyi alkatrész fog majd elromlani benne mint a swiftbe, de ezok majd 10 szer annyiba kerülnek...
14/24 anonim válasza:
Én is azt mondom, hogy Magyarországon azért van ilyen rossz hírneve a prémiumoknak, mert sok a bontószökevény. Ugye sok embernek nincs pénze újra vagy minőségibb használtra, ezért marad a Németországban szinte kidobott példány, aztán itt még elmegy amíg toldozva-foltozva van.
15/24 anonim válasza:
E60-ast találsz ennyiből, viszont tény, hogy az a típus a BMW-ken belül is kissé szervizigényesebb. Viszont cserébe szerintem a formán sem látszik a kora és vezetni is nagyon jó.
16/24 anonim válasza:
ha lepontoztok akkor is drágább lesz fenntartani a bmw-t mint a Suzukit:)
17/24 anonim válasza:
Ennyiből találsz egy újabb hármast, az e60 abban a korban van ahol már nem igen erőltetném.
18/24 anonim válasza:
BMW helyett én Volvo-t ajánlanék.
S60-ból például már lehet értelmes árban találni 10 éveseket.
Nyilván a kopó dolgok drágábbak, mint egy VW-nél de azért tényleg a belső is prémium és alapvetően megbízhatóak.
19/24 A kérdező kommentje:
Az S60 is tetszenek, kérdés, hogy az 1.6 D drive mennyire mozgatja azt a nagy kasztnit. Tudtommal PSA motor. 3 millióért egész jókat láttam, magyarországit, stb.
2020. szept. 15. 19:16
20/24 anonim válasza:
Megcáfolnám.E60 535d-m van amivel 4-en járunk a telephelyre (kamionsofőrök vagyunk) és rohadt jól bírja a strapát.Nyilván nem jéghideg motorral füstölő kerékkel padlógázzal kell indulni vele,de a pályázást rendkívül jól bírja.Meg rossz úton is bírja a futóműve.Megvétel után le kell cserélni minden szűrőt minden folyadékot és vezérlsét vízpumpával aztán kész.Egy töltőlevegő hűtőcsövet kellett ezen kívül cserélni 2,5 év alatt.Vidd át átvizsgálásra mielőtt megveszed mert ott sok minden kiderül.De azt is hozzátenném hogy ez egy autópályás kocsi tehát viszonylag kímélő üzemben(130-140kmh) üzemmelegen van használva szóval nem egy városban driftelgetős hülyegyerekes autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!