Egy prémium autó is lehet megbízható?
A kor nem minden. Lehet látni 15 éves A8-as Audit, ami úgy néz ki mint ami most gurult ki a gyárból. Illetve lehet látni egykét éves lelakott, szétrugott autókat is.
Akkor van baj, ha az autótartás egy olyan mentalitással párosul, hogy szarunk mindenbe, és semmire ne keljen költeni. Pláne ha egy prémium márkáról van szó. Na, így keletkeznek a lelakott kotla szarok. Meg a "majd a haver kiüti, majd én megmókolom"...
10 éves Mercim van. Az elmúlt másfél év alatt kötelezőn / kopóalkatrészen kívül 100 ezer Forintot kellett rá költenem. Ez 2 hibát takar, mindegyik típushiba. Egyiket én cseréltem, másikat szerelő. Mindegyik úgy lett megoldva, hogy többet nem tud elromlani. Nem gondolom, hogy ez betegágy kategória.
Betegágyak azok a 15 éves, 15 tulajos, jellemzően dízel, gyakran külföldről behozott gépek, ami 700 ezerről van visszatekerve 230 ezerre. Na az betegágy. Arra locsolhatod a pénz, nem lesz jó. Esetleg kevésbé szar. Pl E60 dízel 5-ös BMW-k, korabeli 7-es szintén. Okádék kormoló A6-ok, meg cigány E osztályok.
De ezeket annyiért is adják. 1 millió forintért ne akarjon senki jó 5-ös BMW-ben ülni. Aki meg akar, az olyan is. Az meg fogja venni és verni fogja rá a pöcsét hogy héééhööö mivan gecóó ez ötös. Mivan he nem futja?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!