Miért kopott el ilyen gyorsan a henger?
Egy Simson hengerről lenne szó, amiben 900 km van fúrástól tekintve.
Na most szimeringet kellett cserélnem és szét lett húzva a blokk. Akkor vettem észre, hogy a dugattyú gyűrűk alatti része fekete, tehát lefújt. Továbbá a henger belül csúnya, karcok vannak benne. Illetve a szívó oldal felől már lassan ki lehet tapintani a persely vállát.
Le szeretném szögezni! A motort 1:33, majd 1:40-es keverékkel használtam félszintetikus olajjal. Nem nyelezgettem, nem túráztattam, nem gyilkoltam a motort. Fél, 3/4 gáznál nem húztam neki soha. Mégis ronda a henger és mintha kissé gyengébb is lenne.
Mitől történhetett ez? Miért kopott el ilyen gyorsan?
Olyan is van, hogy a gyűrű eszi meg a henger falát. Valami nagyon rideg, túledzett gyűrű.
Autóknál, még amik elmennek pár száz e km-t is.
És fordítva, hogy rettenet gagyi a gyűrű, és nagyon hamar elkopik.
A kínai-koreai utángyártott henger ennyit bír. Az 40-50 éves gépekhez már nem fogsz kapni megfelelő minőségű alkatrészt.
És lassan el kéne már felejteni ezeket a Simsonokat.
Nem utángyártott hengerről lenne szó, hanem a gyári NDK-s hengeréről. Most lett először megfúrva.
Hallott valaki olyanról, hogy derékszögelés? Elvileg ettől is kophat el henger, mivel a főtengely "nem áll jó szögben" a hengerhez képest.
Ui.: a főtengely kínai...:/
Huh, passz. Nem hinném, hogy Keystone volt benne, akkor sokkal drágábban csinálták volna meg a fúrást. Én is arra gondolok hirtelen, hogy túl rideg volt a gyűrű és emiatt kopott el a henger.
Jaa..És a főtengely 900 km alatt kissé kotyog az alsó csapszegen.. Már meg sem lepődöm.
Ha elvinném felújítani a hengerrel egyetemben, akkor figyelnek a derékszögelésre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!