Itt nincs akkora liter/lóerő arány mint egy turbós motornál.Nem az van hogy 1.5 motorból 160 lóerőt hanem mondjuk 5.0 literből 300 lovat hoznak ki.A megbízhatóságuk visszahozza a magas fogyasztás miatti költségtöbbletet?Lexus,mercedes,bmw,audi,infiniti motorjaira gondolok
2020. szept. 10. 20:56
1/10 anonim válasza:
Persze, kevesebb a hibalehetőség az általában mindig megbízhatóbb. Persze ki lehet matekozni, hogy x távon mennyi a költség szemben egy turbossal pl, de mindig ott lesz a nyitott kérdés, illetve a " ha ", hogy ha elromlik a turbos. Na meg persze garanciát a szívómotorra sem elhet vállalni 100%-ot.
2020. szept. 10. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
ha jó állapotú, akkor megbízható, ha nem, akkor nem
2020. szept. 10. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Vannak a nagy V8-ak között is hibás konstrukciók. A Fordnál már a V6 is szeretett hengerfejesedni, pedig az még csak 170 lóerő volt. :D
Valamelyik 6 liter körüli hemi is elnyalja a vezérműtengely bütykeit vagy valami ilyesmi..
Az hogy nagy még nem jelenti, hogy jó is. Az európai V8-akba (pl MB,BMW,AUDI) a saját koruk csúcstechnikája került. A 300 lóerő körüli 4+ literes V8-ak ma már 20 évesek, és kb mindegyik betegágy. Elöregedett műanyagok, vákuumcsövek, kábelek, gyújtótrafók bal bla bla.. lehet ezekkel is bőségesen szívni.
2020. szept. 10. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
ez nem attól függ hogy V vagy nem.
2020. szept. 10. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Nem jó a gondolatmeneted kérdező. Vannak problémás V8as motorok is, és vannak teljesen megbízható kis köbcentis, feltöltött motorok.
2020. szept. 10. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
3-asnál a pont.
Ha a "régi" amerikai motorokat nézzük, akkor azokat jellemzően magasabb futásteljesítményre tervezték, ezért - megfelelő karbantartás mellett - STATISZTIKAILAG tovább bírják mint a hasonló korú európai motorok. A megfelelő karbantartás persze jelenti az 5e km-enkénti (3e mérföld) olajcserét is (és nem csak azt).
Az "európai" V8-ak viszont teli voltak máshol nem v. ritkán használt megoldásokkal, és jóval kevesebb tervezési és üzemeltetési tapasztalattal kerültek gyártásba és alkalmazásba mint a többi itteni "tucatmotor".
2020. szept. 10. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Ki ne találd már hogy azért tartós valami mert 5000-nél cserélik az olajat.
A kamionokban 100000 km a csere periódus és mégis birják, pedig nagyobb igénybe vételnek vannak kitéve mint ezek a hobbi autók.
2020. szept. 11. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Legfeljebb néhány újabb euro6-os kamionban 100 000km az olajcsere periódus, de hivatalosan csak ennek megfelelő felhasználási módnál. Azoknál amik már kimentek a világból ott 30-40-60 000km volt a csereperiódus ( illetve felhasználás függvényében kevesebb km vagy üzemóra volt megadva ).
2020. szept. 11. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
7-es: egy kamionban nem 5 liter olaj van, mint egy személyautó motorjában. Az újabbakat nem tudom, de láttam olyat, amibe 50L motorolaj kellett. Ennyi olaj nyilván lassabban használódik el.
2020. szept. 11. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Egy nagy szívómotor nem megbízhatóbb mint egy modern turbómotor... bár persze potenciálisan egyel kevesebb alkatrész a turbó hiánya, de itt mindössze egy darabról beszélünk.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!