Milyen igényesebb autót ajánlanátok nyugodt szívvel, ilyen paraméterekkel?
- megbízható
- kényelmes és tágas
- minőségi összeszerelés és belső tér (vajbőr vagy félbőr, bőrkormány, nem kopogós műanyag műszerfal és kárpitok)
- szedán vagy lépcsőshátú (ötajtós de nem hatchback)
- erős max. 7-8 l/100 km átlag étvágyú dízelmotor, vagy ezzel egyenértékű benzines
- közutálatnak nem örvendő, nem "némá, a köcsög maffiás" márkákból
Szerintem nagyon kevés modell maradt, lehet hogy egy sincs ilyen... mert vagy szép, vagy kényelmes, vagy megbízható, vagy jól fogyaszt, de hogy legalább 4-5 paraméter együtt legyen, na az nincs.
A cél A-B távolság minél kényelmesebb és gyors megtétele, de nem pályán, amolyan "suhanósan", csendben.
Jelenlegi autónkba már nem szeretek egyáltalán beülni, és 30 km után szinte fáradtan, fülcsengősen szállok ki belőle, funkcióját nem teljesen látja el, egy puritán közlekedőedény csak... Természetesen megbecsülöm, mert nem busszal meg retkes vonattal kell járnom, de szeretnék később egy jobbat. Csak nem találok olyat amire ne lenne panasz.
Ez most valami teszt hogy mit válaszolok, és ha olyat akkor utána jön a lebaxásbomba?
Nem, nem ilyen autókra gondoltam. Nem zsigerből, mert ránéztem a modellekre, de partiba sincs a kívánalmakkal... Felsoroltak közül 1-2 ami teljesülne. Ezt bármelyik száz másik is teljesíti.
Nem teszt. Én ezt ajánlom, kényelmes, 7-8 litert fogyaszt, új kocsi.
Akkor milyen autóra gondoltál, ha nem ilyenre?
És mennyi a keret?
Golf VI/VII + DSG és mindent meg is kapsz
Toyota Camry, Jaguar XF, Lancia Thesis modellek mérvadóak (persze kinézetre, és beltérre vonatkozóan), hogy milyenre is gondoltam.
Nem tudom elhinni, hogy ami ilyesmi jellegű autó az csípőből csak rossz lehet.
Egy gyik válaszadó megválaszolt itt egy kérdést, és meg is mondta, hogy amibe nem 10 évente kell olajat cserélni, meg nem megy el bármivel szinte, az már csak gazdaságtalan kocsi lehet. Valahogy én is így érzem, hogy ez a "trend".
Direkt nem írtam a német triót, nem vágyom német autóra, csak mert nem.
Felőlem egy koreai is lehetne a kívánt jármű csak teljesítse a leírtakat.
Ez aztán a jó mérce...
német ne legyen, mert csak, de koreai lehet, mert végülis mindegy milyen...
Mindegy, a válaszokat azért csak várom még. Nem akarok a németautó hívők táborába tartozni, se sztereotípiák alanya lenni. Ezért nem kell német, na. Meg nézd meg a BMW-t, Audit, stb., már annyi van belőlük az utakon, mint Suzukiból. Valahogy nem vonz.
Ez a koreai hasonlat csak szélsőség volt. Fentebb leírtam a mércét, modelleket.
De azért, egy 2010-es Sonata belseje:
Ha kívülről nem is egy dögös autó, de belül szép.
Ízlésről kár vitatkozni, (szerintem ez konkrétan gagyi belülről)
De ha másoknak veszel autót, akkor mindegy is.
Kia Stringer esetleg?
De tényleg nem ártana valami körülhatárolást csinálni végre. Mekkora, mennyiért?
Tudtam hogy ide lyukadunk ki, hogy én csak mutogatni akarom az autót, ha azt akarnám, megvenném az első levedlett BMW-t a murvás kereskedőtől.
Nem, magamnak és a családomnak venném majdan, ha meglesz a rávaló teljesen, egyelőre nagyon max. 3 millióban gondolkodom, többet szerintem nem is nagyon szabad, érdemes autóért adni.
Akármilyen furcsa, de magammal szemben igényes vagyok, nem szeretem azt a kopogós-zörgős műanyag fekete, sokszor igénytelen, lehangoló belsőt, ami a legtöbb autóban van. Haverok meg nincsenek, nem vagyok az a haverkodós, sörözős, stb. típus. Szomszéd fűje mindig zöldebb, de nem, az se szempont. Lehet különböző jelzőkkel illetni, mint pl. sznob, de nem érzem magam annak. Eljárok a koszos vonattal is zokszó nélkül, csak épp nem szeretek.
Csendben, kényelmesen szeretnék A-B között egy igényes szép és megbízható - de azért nem tucat - autóban vezetni, nem nagy kérés. Van ilyen?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!