Központosító/tehermentesítő gyűrűnek van valami hátránya?
Ma beszéltem a gumissal akihez viszem majd az autóm és tuti ami tuti egyeztettem vele paraméterek kapcsán, hogy tuti jót vegyek az autóhoz. Gyárilag 54.1-es kell hozzá, de véletlenül 60.1-et mondtam ami miatt kijavított, hogy "az nem jó, 54.1-eset vegyek". Lányos zavaromban nem kérdeztem rá, hogy amúgy miért nem jó, ha nagyobbat nézek (persze minden más paraméter stimmel, ET szám, szélesség, osztókör, stb) és teszünk rá tehermentesítőt. De fura volt, hogy magától nem mondta, hogy úgy is jó.
Van ennek valami oka, vagy csak túlgondolom?
Ha teszel fel tehermentesitot akkor minden rendben.
Ha nem,akkor nem lehet központosan feltenni a felnit,raadasul a csavar tartja az egesz autó súlyát,azaz nem csak axiális hanem radialis terheles is éri őket ami nagyon nem jo.......es valoszinüleg ütni fog az egesz,emiatt razni a kormány/futómú stb stb....ha nincs szerencsed akar a csavar is meglazulhat amit ha nem veszel eszre menet kozben elhagyod a kereket....lattunk mar ilyet...
Túlgondolod.
Ha nem egyezik az agyméret, akkor tehermentesítő és kész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!