Attól függ, hogy mennyire bizonyítható a múltja. Mik lettek kicserélve, mikor lettek kicserélve, mik a típushibák, ezeket orvosolták-e...
Sok a km, az biztos, viszont én úgy gondolom, hogy nem feltétlen rosszabb ez, mint egy 300e km-t megtett autó. Már abban is kellene cserélni sok mindent, ott is folyton jönnek elő kisebb-nagyobb költségek, ahogy itt is - viszont itt akár már szerencséd is lehet, és akár már ki is lehetett cserélve a közelmúltban sok olyan nagyobb tétel, ami egy 300 ezres autónál még éppen várna téged.
Szóval szervizmúlt, lekövethetőség. És ha minden klappol, akkor talán.
Bár én azért inkább összeszednék elég pénzt egy valóban keveset futott darabra, amit jól tartottak szintén.
"Sok a km, az biztos"
A gyakorin mindenki azt szajkózza akkor éri meg dízelt tartani, ha az éves futás legalább 25 000km, ha 30 000 megvan akkor már nettó plusszos a buli egy benzineshez képest. itt egy 20 éves dízel aminek 30693km/év az eddigi átlagos futása. Pont egyezik a gyakoris dízel elmélettel. Akkor ez sok? Miért sok? Az elmélet szerint pont ennyinek kellene lenni majdnem minden 20 éves dízelben, legyen az V70, Passat, Gold vagy 320d :D
Azt kellene elfogadni, hogy ha 20 éves dízelre van pénz abban mindegyikben legalább ennyi lesz a futás legfeljebb az óra mutat majd mást.
Amúgy ha műszakilag jó akkor simán megvenném. Vagyis megvennék egy hasonló korú, futású de jobban felszerelt V70-et.
Amúgy ebben még adagolós sor 5 VW TDI motor van, az meg sokat kibír ám.
Kilométer miatt: nem.
Kora miatt : nem.
Kinézete miatt: sem. Régi kocka, koporsószállító kombi Volvo. Nem igazán látom szépnek.
A fentiek tükrében az ára sem valami vonzó.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!