Ha kinyílnak a légzsákok, az miért gazdasági totálkár?
Oké értem a fogalmat, de ezt nem a biztosító állapítja meg, és mondja azt, hogy na kisfiam, ezt cseszheted, erre nem fogunk biztosítást kötni stb...
Vagy ezt csak így megállapítják? "Na, ez gazdasági totálkár, szia",
És rám van bízva, hogy megjavíttatom-e, majd minden megy tovább, ha igen?
Ha megjavíttatod az autót, és átmegy a műszakin, akkor lesz olyan biztosító, aki szerződést fog kötni veled. Az más kérdés, hogy az árképzése nem biztos, hogy tetszeni fog.
Neked jogod van olyan autót üzemeltetni amilyet akarsz - akár holtából 3x feltámasztottat is (amennyiben az a hatósági műszaki vizsgán megfelel), a biztosítónak meg joga van ezt megfelelő árképzéssel "honorálni".
Láttam már olyat, hogy a biztosító felmondta a szerződést valakivel (nem mondták ki, de azért mert túl sokat kellett utána kifizetniük), de ez a valaki utána átment egy másik biztosítóhoz, ahol jelentősen drágábban ugyan, de kötöttek neki biztosítást.
#6-os: most már le tudják kérdezni, hogy arra az autóra mikor melyik biztosító milyen káresemény kapcsán mennyit fizetett ki. A legutóbb amikor online kalkulációt csináltam valahol, ott is megkérdezték, hogy volt-e előzőleg KGFB kapcsán kifizetés.
Persze ha a mezőn töröd össze és a garázsban javítod meg az nem lesz benn semmilyen adatbázisban, de nem is ez volt az eredeti kérdés ha jól értem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!