Mennyire kockázatos az alábbi "gyilkos dízel" BMW E60 520D-t megvenni?
Általánosságban azt mondják, hogy ha autót veszel, a vételár fele maradjon még meg, amit az autóra szánsz, és nem üt szíven, ha el is kell költni. Ez esetben 1 millió forint. BMW-nél, hasonló prémiumoknál lehet kicsit nagyobb ráhagyást kell tartani, mert most fognak majd előjönni rajta az igazán költséges javítanivalók. Nem véletlenül adják el ezeket sokszor 100-150 ezer km után az első gazdái. Onnantól nem éri meg.
Ettől függetlenül gondolom kell neked a BMW logó, és ritkán lesz lehetőséged ilyen ismert előéletű autót megvenni, szóval ha úgy érzed, hogy ettől leszel valaki, vedd meg. El is lehet adni, ha mégis csalódás lenne hosszabb távon. Csak tényleg úgy kalkulálj, hogy nem 2 millió az autó, hanem 3. Aztán hogy a maradék 1 millió milyen arányban megy majd el szervizre meg értékvesztésre, azt nehéz előre megmondani. Ezt nagyjából 2-3 éves intervallumra értsd.
Ha ez az álomautód, akkor érdemes lehet megvenni. Ha amúgy hidegen hagy a BMW, és nincs ellenedre a racionálisabb választás más márkák képében, akkor viszont hagyd.
Milyen dízel ez, aminek 170.000km-nél már véres a torka? Dízelben nincs gyújtógyertya csak izzítógyertya van. Nem biztos ez okozza a dadogást. Nyári 17-es felni és gumi szettekkel. - Ez alap, nem külön áras! Veszünk vagy eladunk egy autót, ahhoz alapból jár a téli-nyári gumi.
Ezekkel a hibákkal: 600.000 az ára. Így nagyon kockázatos. Én nem venném meg. Ráadásul 4 hengeres, kicsi dízel motor. Teszel hozzá egy keveset 500.000-et és 530D-t kapsz, 3.0l-es, 6 hengeres motorral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!