Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért szokott a valódi hengerű...

SIDLER22 kérdése:

Miért szokott a valódi hengerűrtartalom kevesebb lenni a motorokál mint amennyi fel van tüntetve mondjuk a nevében?

Figyelt kérdés

Inkább motorokra hegyezném ki a kérdést, de autóknál is ez a helyzet.

Nem értem miért csinálnak egy KTM 390 DUKE-hoz 373 valós köbcentit. Az 50-es motoroknál ezt én úgy hallottam, hogy azért mert ha később fel kell fúrni (javítófúrásra gondolok nem "50 to 70-es száguldóshülyegyerek-robogóra") akkor a megnövekedett hengerűrtartalom miatt is "hivatalos legyen" vagy valami ilyesmi...

Szóval igazából nem értem...



2020. aug. 23. 14:04
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
Szerintem a KTM 390 esetében azért ez a neve, mert akkoriban szűnt meg a KTM 990 Super Duke gyártása, illetve KTM 690 Duke már a palettán volt, úgyhogy pont odaillett egy "kistestvér", aminek a 390 Duke nevet adták, hogy még könnyebb legyen a családot meghatározni. Illetve akkor jött ki az 1290 Super Duke is. Azaz egyszerre kettőt dobtak a piacra, egy nagy Duke-ot, meg egy közepeset, így lett kb minden méretben egy Duke. Ez olyan, minthogy ha valaki azt mondja, hogy "GS", akkor mindenkinek a BMW ugrik be. Ha valaki olyan köbcentit mond, ami 90-re végződik, akkor talán leginkább a KTM-re asszociálnak az emberek. Marketing.
2020. aug. 24. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:
Ja értem. Köszönöm az eddigi válaszokat ☺️
2020. aug. 24. 14:13
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!