Új autó 200 km van benne 4000 fordulatszámon mentem vele, árt az neki?
Swift,1.2 benzin
Hibrid
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Nem kell azokat járatni már jók az illesztések,anyagok nem úgy mint a Szoci autókban."
Dehogynem kéne. Én meg dugattyúgyárban dolgozok és ha más nem is, én tudom, hogy nem létezik 2 ugyanolyan dugattyú. Úgyhogy DE, nagyon is ajánlott a bejáratás. Csak persze nem az első tulajnak. Ezért is írtam, hogy a kérdezőnek nem fog fájni semmi ebből, majd csak a 3. tulajnak 15 évesen. Ettől függetlenül a bejáratás ugyanúgy szükséges még mindig és szomorú, hogy emberek ennyire nincsenek képben ezzel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ma már olyan elképzelhetetlenül pontos a gyártás, amiről a szoci autók gyártói álmodni sem mertek volna. Kamudugattyőgyári dolgozó bármit is ír.
A bejáratás csak a saját lelkiismeretnek használ, az autónak mindegy. Mint ahogyan a tartósan nagy fordulatszám sem viseli meg, sokkal jobban megviseli 10 hidegindítás, mint egy óra nyélgázon.
Nem egyszer pályáztam Suzukival úgy, hogy nem akartak letúrni a belső sávból, negyedikben, tiltás alatt kicsivel, órákon át. A motor köszöni, jól van.
De mondhatnám ismét a példát a Rábaringen történt Toyota vallatásról, ahol 100.000 kilométert mentek egy Corollával és egy Carina E-vel folyamatosan padlógázon. Csak tankolni, olajat és sofőrt cserélni álltak meg. Ha igaza lenne a sok "jajj, tartósxan 4000 fölé ne forgassuk, mert tönkremegy"-nek, akkor a Toyoták a több hetes vallatás első napján fel kellett volna hogy adják.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
“ Ma már olyan elképzelhetetlenül pontos a gyártás, amiről a szoci autók gyártói álmodni sem mertek volna.”
Hát, az biztos, hogy te se jártál még pl az Audi motorgyárában 🤣🤣🤣
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Semmi bajt nem okoztál neki ezzel a nyúlfarknyi kigyorsítással.
A mostani motorblokkokat zord időjárási körülmények között üveghangig pörgetik a tesztek során. Ami kifekszik, annak nem állnak neki ott javítgatni.
Az autógyártók igen nagy hányada pontos illesztésekkel dolgozik, más világ van mint ezelőtt 30 éve.
Persze szélsőségek mindig vannak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
De minek pörgeted egyesbe addig? az már kb 30-40es sebesség, akkor már 3-ba is válthatnál, benzint minél előbb váltjuk fel, ez nem dízel.
Másrészt a hangján nem hallod, hogy sír a motor?
Egy alkalomtól semminek nem lesz baja de valószínűleg többtöl sem, mert 6-7ezer körül van a fordulatszámmérő piroson, de egyesbe nem fogsz tudni haladni és letilt, ha folyamat nyomod neki a gázt de nem váltasz és a hangja is rossz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!