Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Le szabad padlózni egy Polskit?

Le szabad padlózni egy Polskit?

Figyelt kérdés
Nem lesz baja? Mi fog történni? Semmi? 😅

2020. aug. 18. 10:54
1 2 3
 21/25 anonim válasza:

Ha most az egyetlen problémád annyi volt hogy az "elkormolódott" szó volt használva akkor köss bele inkább a friss betonba és ne belém.


Rájöhettem volna hogy te is csak annyit értesz hozzá hogy hülyeségeket mondj.

Magyarázd már el nekem mi értelme lenne a szívótorok motortól távolabbi részére (a légszűrőhöz) szerelni a befecskendezés mértékét állító csavart?

Vagy ha én félreértem és a szívótorok nem a légszűrőtől a motorig terjedő teljes "cső", hanem csak a motor tetején levő elosztó fémelem (ami valószínűbb, mert itt volt a csavar), mi az olyan elképzelhetetlen abban hogy visszafelé is került az égéstermékből?


Nem normális működésről beszéltünk, hanem túlterhelés alatt padlógázról. Persze rendes működésnél, jó esetben, nem történhet ilyen.

2020. szept. 7. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:
Kis Nitró és Góó....
2020. szept. 7. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim ***** válasza:

Barátom #21-es!

Először is:

-nem értem miért akarod áthelyezni az említett alkatrészt, én sehol nem írtam, hogy távolabb kell rakni a keverékállító csavart.

(jól van az ott ahová tették)

Kedves érdeklődésedre elmondom, hogy

azért nem kerülhet normál esetben vissza a korom a csavarhoz, mert miután a szívóütem végén lezár a szívószelep, csak ezután következik az összesűrített keverék begyujtása, vagyis ekkor képződhet égéstermék. Majd ezek után nyit a kipufogószelep, és az említett "anyag", a kipufogótorok-kipufogódob- útvonalon távozhat a szabadba.

Talán most az a vád érhetne, hogy virágnyelven felidéztem számodra a négyütemű Otto-motor működését, de a válaszodból úgy tünt, szükséges ezt megtenni, mert ezen a területen hiányosak az ismerteid.

Amennyiben úgy érzed szükségtelen volt, akkor tekintsd tárgytalannak mind a tájékoztatást, mind a hozzáfúzött m,agyarázatomat.

Különben -ahogy mondani szokták- az ördög a részletekben lakozik. Ha korábban nem "kormot" írtál volna a beállítócsavarral kapcsolatban, csak egyszerűen pl. szennyeződést, talán nem is válaszolok, és akkor Te most nem tudsz vissza-kötözködni.

Mellesleg, ha már a részletekről beszélünk, akkor a másik pontatlanság, hogy nem "befecskendezés mértékét állító csavar"-ró van szó, hanem keverékállító csavarról, amivel az üzemanyag-levegő keverék minőségi beállítása eszközölhető.

(csak úgy mondom)

Ha valóban úgy értékeled, hogy nem értek a kispolákhoz, akkor különben is kár az idődet rám -tudatlan kontárra- pazarolnod.

Ettől függetlenül örülök, ha tisztáztuk az esetlege félreértéseket.

Ennyi, részemről befejeztem. ;)

2020. szept. 8. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:
Aztánn a Ménes el ne szaladjon.
2020. szept. 8. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
100%
Minden kispolszki jól tolerálta a padlógázt. A motornak az elhasználódáson kívül soha semmi baja nem volt. Nem is szedtem szét egyet sem pedig autószerelő voltam abban a korban. A nagypolákom viszont érzékeny volt a padlógázra mert ott jött meg igazán a nyomaték a második torok amikor bekapcsolt és csupán három nyugvó csapágyon támaszkodott a főtengely.
ápr. 22. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!