Le szabad padlózni egy Polskit?
Ha most az egyetlen problémád annyi volt hogy az "elkormolódott" szó volt használva akkor köss bele inkább a friss betonba és ne belém.
Rájöhettem volna hogy te is csak annyit értesz hozzá hogy hülyeségeket mondj.
Magyarázd már el nekem mi értelme lenne a szívótorok motortól távolabbi részére (a légszűrőhöz) szerelni a befecskendezés mértékét állító csavart?
Vagy ha én félreértem és a szívótorok nem a légszűrőtől a motorig terjedő teljes "cső", hanem csak a motor tetején levő elosztó fémelem (ami valószínűbb, mert itt volt a csavar), mi az olyan elképzelhetetlen abban hogy visszafelé is került az égéstermékből?
Nem normális működésről beszéltünk, hanem túlterhelés alatt padlógázról. Persze rendes működésnél, jó esetben, nem történhet ilyen.
Barátom #21-es!
Először is:
-nem értem miért akarod áthelyezni az említett alkatrészt, én sehol nem írtam, hogy távolabb kell rakni a keverékállító csavart.
(jól van az ott ahová tették)
Kedves érdeklődésedre elmondom, hogy
azért nem kerülhet normál esetben vissza a korom a csavarhoz, mert miután a szívóütem végén lezár a szívószelep, csak ezután következik az összesűrített keverék begyujtása, vagyis ekkor képződhet égéstermék. Majd ezek után nyit a kipufogószelep, és az említett "anyag", a kipufogótorok-kipufogódob- útvonalon távozhat a szabadba.
Talán most az a vád érhetne, hogy virágnyelven felidéztem számodra a négyütemű Otto-motor működését, de a válaszodból úgy tünt, szükséges ezt megtenni, mert ezen a területen hiányosak az ismerteid.
Amennyiben úgy érzed szükségtelen volt, akkor tekintsd tárgytalannak mind a tájékoztatást, mind a hozzáfúzött m,agyarázatomat.
Különben -ahogy mondani szokták- az ördög a részletekben lakozik. Ha korábban nem "kormot" írtál volna a beállítócsavarral kapcsolatban, csak egyszerűen pl. szennyeződést, talán nem is válaszolok, és akkor Te most nem tudsz vissza-kötözködni.
Mellesleg, ha már a részletekről beszélünk, akkor a másik pontatlanság, hogy nem "befecskendezés mértékét állító csavar"-ró van szó, hanem keverékállító csavarról, amivel az üzemanyag-levegő keverék minőségi beállítása eszközölhető.
(csak úgy mondom)
Ha valóban úgy értékeled, hogy nem értek a kispolákhoz, akkor különben is kár az idődet rám -tudatlan kontárra- pazarolnod.
Ettől függetlenül örülök, ha tisztáztuk az esetlege félreértéseket.
Ennyi, részemről befejeztem. ;)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!