Első generációs BMW X5?
Erre véleményem szerint nem az igazi az X5, sem az első generáció, sem a későbbiek. Nekünk van egy 2012-es X5 40d modellünk, hosszabb utazásra használjuk, arra kiváló, pályán olyan, mint egy tank.
Viszont terepre ugyan próbáltam vele menni, nem annyira erőltettem a dolgot.
Könnyű tereppel persze elboldogul, de tényleg egy ennyire drága, luxusos, baromi nehéz, és igényes autóval szeretnél a sárban tiporni? Egyszerűen nem erre való, és még csak nem is annyira jó benne.
Erre tényleg valami igénytelenebb típust néznék. X-Trailt már mondták, Toyota Hilux van zárt térrel is, és habár irtózom a Daciáktól, talán egy Duster is szóba jöhetne összkerékhajtással.
Esetleg az új Suzuki Jimny, szerintem én azt választanám.
Sajnos a környezetvédelmi normák megölték, tudtommal már nem, vagy csak nagyon nehezen kapható újonnan hátramaradt készletből, használtan sincs sok, de árához és méretéhez képest szerintem simán jobb terepen, mint egy X5. És még jól is néz ki.
Szóval összegezve, ezek az SUV-k csak úgy néznek ki, mintha terepjárók lennének, viszont csak annyi előnyük van egy normál szedánhoz képest, hogy magasabban ülsz, masszív tankban érzed magad, és nagyobb, tehát kicsit komolyabban néz ki. Terepen csak korlátozottan használhatóak, erre a célra nem ez az igazi. Ráadásul lényegesen drágább a fenntartása az átlagnál, és a futómű elemei kiemelkedően drágák, a terepezés pedig bizony meg fogja enni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!