Gyártanak még szívó 4 hengeres autókat?
Figyelt kérdés
Ha jól tudom orosz, vagy más ázsiai piacra pl a Daewoo még 5-6 éve is dobott Matizokat, Lanosokat egyaránt. Ha Magyarország nem lenne EU-tag, akkor ugyanúgy mi is meg vehetnénk azokat az egyszerűbb autókat? Gondolom ez csak az EU hülyesége, hogy minél problémásabb autókat dobjanak piacra, minél drágábban. Közben itt vagyok én, vagy nagyon sokan, akik az autót csak arra használják, hogy A-ból B-be eljusson. Vagy ti mit gondoltok? Szerintem az egész EU-s környezetvédelmi hülyeség egy nagy duma, nagy üzlet. Vagy szerintetek is az autók ölik meg az embereket? Én a 45 évem alatt mindig forgalmas hely mellett laktam, nem volt soha semmilyen problémám, pedig régen tényleg durva volt a helyzet.2020. aug. 2. 19:47
2/9 anonim válasza:
Valamelyik autós újságíró egyszer valami ilyesmit mondott, hogy az ezredfordulóig létrehozták a tartós, gazdaságos, megbízható belsőégésű benzines motort, onnantól kezdve csak rontanak rajta.
Egyetértek vele, sőt, az egyes swift 1.3-asával kimaxolták a XXI.század civil közlekedés benzines motorját. Nem kell tőle jobb. És nincs is.
3/9 A kérdező kommentje:
Csak mondom az az érdekes, hogy GM, de még a Peugeot is gyárt, talán a 206-ost még a mai napig vagy Irakban, vagy Iránban. Mondjuk nem csodálom, hogy GM Chevrolet kivonult az EU-ból.
2020. aug. 2. 20:28
5/9 anonim válasza:
A Mazda gyárt, ráadásul elég jókat. Egyébként igazad van. Az autók pedig a Föld szennyezésében annyira pici lábnyomok, hogy semennyire nem számítanak. Autók nélkül is pontosan ugyanilyen mértékben növekedne a globális felmelegedés mértéke, úgyhogy teljesen felesleges ostorozni őket, szinte semmi közük a Föld szennyezéséhez.
6/9 anonim válasza:
A Toyotának van még viszonylag sok szívó benzines motorja a hibrid kocsikban, mondjuk az új Yaris már háromhengeres, de az 1.8-as, 2.5-ös motorjaik csak nem azok:D Szerintem amúgy a Toyota húzza az átállást a legtovább, ugye vannak normális méretű motorjaik, nem raknak mindenbe turbót, meg a hibrid technológia is kiforrott, hozza a kötelező szintet megbízhatóságban. A mi RAV4-ünk 4 éves, 90 ezer km van benne, évente 2 kötelező szerviz kell, gyakorlatilag csak olajcsere. Sok Prius taxiban már fél-1 millió km is van, úgyhogy a jelenlegi felhozatalból szerintem ez a legjobb, Atkinson-ciklusú benzin + elektromos hajtás.
8/9 A kérdező kommentje:
Akkor tényleg üzlet az egész. Érdekel amúgy a téma, én se ülök feleslegesen autóba, de sok pénzem sincs 8-10 millió egy e-autóra, a mostani Lanosom is csak azért van, mert a éjszakai műszakba valahogy be kell érni. Erre a napi 30 km távra meg luxusnak tartanék egy turbós kocsit. A 4 hengeres szívóbenzines meg azért kellően dinamikus, azért 3000 felett megjön a nyomaték ott is, egy háromhengeressel nem biztos, hogy bevállalnék egy nagyobb előzést. Szóval érdekes, nem is okoskodás akar lenni, de valahogy úgy gondolom, hogy ennyi erővel egy részecskeszűrőt is elég nagy környezetszennyezés legyártani, illetve vegyünk elektromos autót, miközben a régi benzines még évekig elmenne. Én azt látom direkt provokálja az unió az embereket. Elnézést én nem tudok előttük “leborulni”. Inkább bosszantanak. Nem, nem vagyok fideszes, mielőtt valaki megjegyezné. :D
2020. aug. 3. 00:11
9/9 A kérdező kommentje:
Nagy elektromos autós zöld b.ziktól is (tisztelet a kivételnek) falra tudok mászni. YouTube-on is van egy-két ilyen.
2020. aug. 3. 00:13
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!