Károsodhatott emiatt a motor?
Vezérlés beállítás történt az autómon egy indítási probléma megszüntetése érdekében.(melegen nem indult el fél óra állás után, sokszor 2-3 óráig) A beállítás után hangos zakatoló hang kezdett jönni a motorból amit a fordulatszám emelkedése elnyomott (tehát nem erősödött a hang fordulatszám növekedésével arányosan). Ez nem azonnal jelentkezett hanem a beállítás után néhány nappal. Visszavittem. A szerelő szerint a korábban beszerelt vezetőgörgő anyaghibás lehetett (ez számomra nehezen hihető), ezért a szíjat és a görgőt is lecserélte utána. Azóta normális
a hangja a motornak, de mintha kicsit többet fogyasztana az autó. Károsodhatott ettől a motor? Vagy esetleg nem sikerült neki pontosan jelre tenni és emiatt van a többletfogyasztás? Egy Ford Focus 1.8 tddi-ről van szó.
#1: Ha nem értesz hozzá, akkor miért szólsz hozzá??!
Kérdező: Vezérlőszíjak hibája nem okoz károsodást a motorban és lehetett hibás a görgő, tehát a szerelő története teljesen hihető. A többletfogyasztás lehet placebo, adj időt az elektronikának, hogy jobban kiátlagolódjanak az értékek.
1-es nem írt hülyeséget.
Ezek az 1.8-as dízel motorok elég vacak vezérléssel bírnak, ha nem jól feszítik meg a szíjat, hajlamosak átugrani.
Mindegyik lazul valamennyit feszítés után, dízelnél pláne rizikós 1 fog átugrás.
Főleg ennél a motornál nincs semmi biztonsági rés, ha összeakadna, szakad minden, görbülnek a szelepek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!