Ssangyong autók milyenek?Miért nem veszi őket senki?
ne tolakodjatok.....
bezzeg egy jó bmw-s, audi-s kérdésre csak úgy jönnétek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amikor elindult a SUV láz, a koreai autó gyártók az elsők között csaptak le erre az irányzatra.
Viszont SUV-ok formavilága nagyon hasonló volt szinte minden európai, ázsiai gyártónál.
Kivéve a Ssangyong-ot!
Az ottani tervezők különleges formavilágú, nagyon egyedi kocsikat csináltak. Lásd a Kyron, Actyon, Rexton, Rodius, stb.
Ezek nagyon megosztó modellek, volt akinek tetszettek (például nekem), de sok ember meg pont csúnyának látta őket.
Ezért az utóbbi években szemléletet váltottak a gyárban, és visszatértek a hagyományosabb formákhoz.
Na ez szerintem, óriási hiba volt.
Az előttem szólóval egyetértve, még azt az egy vonzerejét is elvesztette a márka, amit a külső jelentett.
És a volvo miben jobb?
Nem német, nem is japán.
Drága.
Csúnya
A biztonságot hagyjuk, a 40 tonnás kamcsimmal szemben gyertek bátran crash testre egy cx90-ben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amit eddig láttam, mind borzasztóan fájt a szememnek.
Meg nem is ismerik az emberek...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#4/9 A Volvo miben jobb...
Frusztráltkám, tessék. XC90 a kamion ellen (nem CX, ahogy te írtad)
A kamionnak (a lassításon látszik egy pillanatra) kiütötte a futóművét, Viszont a Volvo ajtaja nyílik, és a sofőr szemlátomást megúszta komolyabb sérülés nélkül (kiköti az övet, nyitja az ajtót).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!