Az hogy lehet, hogy gyártási hónapra pontosan megmodják a nagytudásúak, mely típusban használható E10, konkrét hibáról azonban senki nem tud?
Az üzemanyagba kevert újabb (nem benzin)anyagok hatása 1-2-5 év múlva jelentkezik.
Mondjuk megeszi a tömítést, lerakódást okoz, de ez nem tankolás után a következő sarkon jelentkezik.
Akkor meg ki mondhatna Neked bármiféle konkrét hibát?
Türelem!
A gyártók adják meg gyártási év és hónap pontossággal hogy honnantól nem tiltják az E10-et, ezekből a gyári közleményekből vannak összeállítva a kereshető adatbázisok.
Ha okoz bajt az E10, csak évek múlva fog kiderülni, akkor majd persze mindenki mossa kezeit, egyébként sem lesz bizonyítható hogy az E10 okozta a hibát vagy simán az autó korából adódik.
Arról ne is beszéljük, hogy nagyjából mindenki a régi autók kiirtásában érdekelt, a kormányzatok környezetvédelmi, az autógyárak gazdasági okból (vegyél újat).
Tehát erős fenntartásokkal kezelendőek még ezek a jóváhagyások is...
Én tankolok etanolmentes prémiumot (MOL, OMV), kísérletezzenek máson.
Aham-nyílván okosabbak nálam,ez tény.
De hogyvan az,hogy pl.évjárattól függetlenül az összes BMW feloldozást nyert,míg más tipusok ennyire kényesek lettek pár csepp etanolra??
2006 után mitörtént a Matizzal,hogy használhat bármit?
Bevallom,Én is inkább üzleti spekulációt sejtek az egész mögött...
#1
Sokan mondhatnának konkrét hibát. A benzinbe kevert etanol nem új dolog, 2012-es EU-s irányelv szerint 5% etanol kell legyen a benzinben, tehát 8 éve etanolos benzint tankolunk, most egy picit emelkedett az etanol aránya.
4,9 energia% kellett legyen az etanol aránya, ez a prémium üzemanyagok, az E85, E5 és E10 összes eladásából kellett kijöjjön.
Hiszti ide-hiszti oda, de évek óta kap etanolt az autónk csak nem lett felkapva a téma, nem foglalkozott vele senki.
2007-ben bevezették az E85-öt (70-85% etanol), akkor arról szólt minden cikk hogy mennyit lehet vele spórolni, tisztítja az üzemanyagrendszert és rengetegen keverve tankoltak. Lehet hogy a ti autótokat is 70-30, 60-40 arányban tankolta az előző tulaj. Ott sem volt tömeges lerobbanás, a jövedéki adót emelték, emiatt drága lett és nem érte meg azt tankolni, ezért fejezték be a forgalmazását.
"Az Eagle Rock középiskola diákja nyerte el az első díjat az 1997. év április 26-án megrendezett Idaho Falls Középiskolai Tudományos Konferencián. A dolgozatával azt akarta bemutatni, mennyire rá vannak már hangolódva az emberek a tudománnyal való handabandázásra, és a környezet lerombolásától való félelemre. Elkészített egy felhívást a dihidrogén-monoxid vegyület betiltására, és utána megnézte, mennyire tudja meggyőzni az embereket, hogy aláírásukkal támogassák.
A betiltás támogatására a következő okokat hozta fel:
1. a vegyület erőteljes izzadást képes okozni
2. a savas esők egyik fő komponense
3. gáznemű halmazállapotban égési sérüléseket okozhat
4. nagy mennyiségű belélegzése fulladást okoz
5. hozzájárul a természet eróziójához
6. erősen csökkenti az autófékek hatékonyságát
7. kimutattak a rákos daganatokban
A diák 50 embert kért fel a betiltást sürgető felhívás aláírására.
- 43 aláírta.
- 6 azt mondta, még gondolkodik.
- 1 tudta mindössze, hogy a dihidrogén-monoxid, a H2O, vagyis a víz."
A történet igaz vagy sem, a lényeg hogy így működünk. Ha hihetően elő tudják adni, akkor nem gondolkozunk csak szívjunk magunkba a "tudást".
Jelenleg annyi a különbség hogy a sok zseni még össze is tud beszélni, jönnek összeesküvés elméletek (lásd #3) és egymás okosságait továbbfejlesztve tudják árasztani a nagyvilágba.
"De hogyvan az,hogy pl.évjárattól függetlenül az összes BMW feloldozást nyert,míg más tipusok ennyire kényesek lettek pár csepp etanolra??
2006 után mitörtént a Matizzal,hogy használhat bármit?"
Úgy, hogy itt olyan gyártástechnológiát használtak, aminek nem okoz problémát, korábban meg olyat, aminek igen. Miért tűnik ez mégis akkora varázslatnak? Fel nem foghatom.
"Bevallom,Én is inkább üzleti spekulációt sejtek az egész mögött..."
Sejtsed csak, minden jogod megvan hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!