Lágy hibrid,ISG autóban ha lemerül a litium ion akku akkor mi lesz a következmény? Pl,ha nincs gyakran használva az autó és ezálltal nincs visszatöltés fékezéskor.
Atól még beindítható az autó?
Tönkremegy a litium ion akksi is ha sokáig van lemerült állapotban?
"Attól még beindítható az autó?"
Ha a sima 12 voltos ólomakku tele van, igen.
Vicces egyébként, de csurig töltött Li-ion akkuval sem indul be a hibrid, ha a 12 voltos hagyományos akkuja megfekszik.
"Tönkremegy a litium ion akksi is ha sokáig van lemerült állapotban?"
Elvileg igen ,de a beépített védelem megakadályozza az áramfelvételt, ha már túl alacsony a töltöttség, és az a % még mindig jócskán a kinyírósan alacsony töltöttség fölött van.
Nem tudom, mit szólna egy lemerített állapotban letároláshoz fél év alatt, ott már talán lehet baj. De nem tudom, miért kéne megtörténnie, ha egy métert sem autózol, akkor is lehet időnként alapjáraton megjáratni a benzinmotort, akkor meg van töltés.
Okés köszi eddig,még azt kérdezném,hogy ha járatom alapjáraton pl hetente 2 szer pl 5 percet a Li-ion t attól még nem tölti ugye? Az csak a savas akkut tölti?
Swift 2020 Hibrid ISG.
Nem tudom megmondani, szerintem attól függ. Ha a Li-ion akku vészesen alacsonyan áll, tutira arra is tölt. Amúgy valószínűleg csak menet közben kezdi el töltögetni, főleg visszatermelés módban.
De most már megkérdezném, mennyit állna amúgy az a kocsi?
Mert ha kéthetente mész vele legalább egy 15-20 km-t, esetleg a savas akku merülhet kicsit (feltéve, hogy azt külön, hagyományos generátor tölti, nem tudom, Swiftben így van-e).
Kb 3 hetet állni fog, de arra van mód hogy hetente egy kicsit beindíttassam a garázsban
Igen van saját generátor a savas akkunak csak a Li-ion miatt aggódom mert ahogy mondod ez a energiavisszanyerős töltéses fiku a Li -ion fékezéskor tölt vissza.
De lehet igazad van ha vészesen lemerülne ,kaphat esetleg a saját motor,genetátor töltésből is,az lenne jóó.
Mert a könyve nem ír ilyeneket csak hogy fékezéskor nyer töltést.
"kaphat esetleg a saját motor,genetátor töltésből is"
Mindenképpen kaphat. Csak a visszatermelés nem tudná töltve tartani.
"Mert a könyve nem ír ilyeneket csak hogy fékezéskor nyer töltést."
Reklámértéke annak van, mert az spórol üzemanyagot. amikor a motor kénytelen tölteni az akkut, az értelemszerűen plusz üzemanyag-fogyasztással jár. Ez a marketingszövegben xarul hangzana. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!