B4-es Passatban miért kapcsol le a klíma 100 km/óra körül?
Van egy B4-es passatom, a klíma 100 fölött egy kicsivel felmelegszik, és lelassítás után sem javul a helyzet, csak a motor leállítása és újraindítása után. 1,9 TDI, annak bírnia kellene 100 fölött is a klíma üzemeltetését, ha jól gondolom.
Mi okozhatja ezt? 100-ig jól hűt, beindítás után gyorsan lehűl a befújt levegő.
Az előző tulaj a hűtő kb felét letakarta, okozhatja ez? (Nem nagyon értek hozzá, nem tudom, hogy melyik hűtő hol található, így nem tudom azt sem,hogy a letakarás mennyire fedi a klímahűtőt.)Logikus lenne, hogy ez zavarja a klíma működését, viszont akkor éppen fordítva kellene működnie, lassú tempónál a kevesebb bejutott levegő miatt meleget, gyorsabb tempónál hideget kellene fújnia. Másra viszont nem tudok gondolni.
Le fogom venni a takarást és úgy is ki fogom próbálni, de jelenleg erre nincs lehetőségem.
Köszi előre is mindenkinek!
"Le fogom venni a takarást és úgy is ki fogom próbálni, de jelenleg erre nincs lehetőségem."
Miért nem lehet levenni vagy milyen lehetőség kell annak ami gagyi módra van megoldva?
Amíg ezeket meg nem csinálod , felesleges még kérdést is feltenni.
Nem, szerintem te a B5-re gondolsz
Ez eggyel régebbi
Csak 100 felett? És ha mondjuk 3asban mész 3000 fordulaton, de 100 km/h alatt, akkor is lekapcsol?
Nekem az 1.2 benzin akkor tol jó hideg levegőt, ha 3000 felett van a fordulat :)
Nem kapcsol, ezért is furcsállom.
Olyan, mintha nem lenne köze a fordulathoz, direkt kipróbáltam alacsonyabb fokozatban, és nem volt vele probléma.
#4
Azért van rajta, mert nem rég került hozzám a kocsi, és még nem szedtem le.
Jelenleg azért nincs lehetőségem rá, mert igencsak messze vagyok otthonról, ahol az autó áll.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!