Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szívódízelnél nem létezett...

Szívódízelnél nem létezett megbízhatóbb, olcsóbban fenntartható autó? Ezek tudták csak az 1 millió km körüli vagy feletti futást?

Figyelt kérdés
2020. júl. 15. 15:44
1 2 3
 11/27 anonim ***** válasza:
100%
2004es volt, azokban még szerelhető a pd elem, 25 volt a csúcsok darabja. Turbócsere. Nem kaptam szélütést sosem, bár költégesebb persze a szívónál.
2020. júl. 15. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/27 anonim ***** válasza:
100%

A PDTDI még jó, ha valami barom nem tuningolta szét.

Bár azért már itt is látszik, hogy ott már egy csúcs 25e míg egy szívónál 5e/db :D

2020. júl. 16. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/27 A kérdező kommentje:
Gondolom nem gyorsulási versenyekre jártál vele azért ment el ennyit, de nem átlagos futás 5 max 600nál motorcsere szokott lenni ezeknél. Turbócserét azért gondolom nem úsztad meg munkadíjjal 250alatt. Sajnos gyakran ismerősi körben turbócsere után kicsivel a motor is összezuhan, mert nem tartják be utána hogy sűrűbben kell olajat cserélni és nem tisztítják ki az olajteknőt egyebek.. Nameg ha nem a gyári új turbót veszed bele hanem utángyártott valamit vagy felújított/bontottat sanszos, hogy nem lesz jó.
2020. júl. 16. 12:24
 14/27 anonim ***** válasza:

"Gondolom nem gyorsulási versenyekre jártál vele azért ment el ennyit, de nem átlagos futás 5 max 600nál motorcsere szokott lenni ezeknél."


Ezt a sok hülyeséget honnan szeded?

Akármelyik normálisan karbantartott, nem gyilkolt motorba bele lehet hajtani mindenféle probléma nélkül az 1 000 000km-t. Ne abból indulj ki amit Magyarországon a tekert órás kocsik és a karbantartásnak hívott taknyolás mellett látsz.


Nemrég azon röhögtünk, hogy a dakoták hírdettek egy S320CDI-t aztán a SZÜF alapján kibukott, hogy az eredeti motorban több mint 1 200 000km volt, csak megtekerték párszor az óráját :D


Szerinted amit látsz az autópályákon román Sprintereseket meg Transportereseket azoknál milyen a futás amikor heti 2-3t fordulnak Németországba? Évi 200-250 000km-es futás mellett szerinted hány kilométer van azokban a 10+ éves turbódízel motorokban?


A szívódízel is addig olcsó és jó amíg kis kasztnit kell nem túl gyorsan, nem túl messzire vinni, kis terheléssel. Helyben rohangálósnak mondjuk egy Polo vagy 3 ajtós Golf SDI elmegy, de ha nagyobb kasztni kell akkor felejtős.

Mondjuk pályán ingázáshoz, 130-140-es utazóhoz, klímához, meg egy Passat méretű kasztnihoz mekkora szívódízel is kell?

Haveromnak pl volt W210 3000d-je, 136 lovas szívódezső. Menni nem ment, de cserébe minimum 9, de inkább 10 litert megevett.


Amúgy kérdezd meg a versenyre járós ex-Nissan Vanette és ex-Mazda B2200 tulajokat, hogy mennyire strapabíróak azok a "nagy" szívódízelek. Ismerősöméknél volt egy 10-12 darabos Mazda flotta, az évi stabil legalább 3 hengerfejezés megvolt :D


Nem is lehet kapni új szívódízelt már vagy 15 éve - nem véletlenül. Ha neked csak ilyen korú/árkategóriájú autó megvásárlására van lehetőséged és a te idényeidet kényelmes kiszolgálja akkor vegyél egyet és használd megelégedéssel. De ne terjeszd már, hogy ez a jó meg a tuti mert 25 éve ez volt meg az volt ahhhhh..

2020. júl. 16. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/27 A kérdező kommentje:
szerinted a turbóbenzinesek is simán bírnak 1m km menni 1 motorral?! na ne okoskodj, ha totál nem vagy képbe. "Amúgy kérdezd meg a versenyre járós ex-Nissan Vanette és ex-Mazda B2200 tulajoka" Aki szívódízel vanettaval jár versenyekre az se normális! Nem erre való a szívódízel, nem is értem ki akar ilyennel versenyezni?? Teherautóba való!
2020. júl. 16. 20:13
 16/27 anonim ***** válasza:
54%

"szerinted a turbóbenzinesek is simán bírnak 1m km menni 1 motorral?! na ne okoskodj, ha totál nem vagy képbe."


Szerinted a buszokat és a kamionokat két évente motorcserézik? Vagy a németeknél az évi 150 000 felett futó taxi merciket is? A Magyarországra beérkezett import TDI VW-kben már az érkezésükkor általában 300 000km feletti volt a futás és azóta is mennek :D



"Aki szívódízel vanettaval jár versenyekre az se normális!"

Sajnálom, hogy az irónia nem ment át. Igen ezek mikrobuszok és kisteherek és normál használat mellett hullottak ez a motorok, mint a sz@ r..


Te most komolyan így bekajáltad a maszlagot, hogy 200-250 000km-nél megpusztulnak a feltöltött dízelek? Az azért van öcsém, mert előtte már legalább ennyit visszahajtottak az órából :D

2020. júl. 16. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/27 anonim ***** válasza:

"szerinted a turbóbenzinesek is simán bírnak 1m km menni 1 motorral?! "

Mi lenne az akadálya?

2020. júl. 16. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/27 A kérdező kommentje:

https://www.youtube.com/watch?v=2RgNuaHueXI

https://www.youtube.com/watch?v=XVpIqH_NRbE

https://www.youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI

https://www.youtube.com/watch?v=tAMwip64u4c

https://www.youtube.com/watch?v=9GDPsOX0Uq0

Te tudsz linkelni olyat, ami turbó benzines?? Attól mert neked az van, attól még nem lesz jó. :D Kedvedért az utolsó egy turbós benzines.

2020. júl. 17. 11:26
 19/27 anonim ***** válasza:
56%
A Peugeoton kivül egy sem szívódízel, a T4 TDI, az 530D pedig egy modern magasnyomású befecskendezős turbódízel 😃😃😃
2020. júl. 17. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/27 anonim ***** válasza:

Hát ilyen az amikor tátott szájjal szaladsz abba a bizonyos erdőbe..


A turbódízelek széthullanak, erre te magad linkeled a milliót futott turbódízeleket :D :D :D


Ha a VW eszik TSI sorozata hulladék, akkor az összes az? A többi gyártóé is? :D

2020. júl. 17. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!