Szívódízelnél nem létezett megbízhatóbb, olcsóbban fenntartható autó? Ezek tudták csak az 1 millió km körüli vagy feletti futást?
A PDTDI még jó, ha valami barom nem tuningolta szét.
Bár azért már itt is látszik, hogy ott már egy csúcs 25e míg egy szívónál 5e/db :D
"Gondolom nem gyorsulási versenyekre jártál vele azért ment el ennyit, de nem átlagos futás 5 max 600nál motorcsere szokott lenni ezeknél."
Ezt a sok hülyeséget honnan szeded?
Akármelyik normálisan karbantartott, nem gyilkolt motorba bele lehet hajtani mindenféle probléma nélkül az 1 000 000km-t. Ne abból indulj ki amit Magyarországon a tekert órás kocsik és a karbantartásnak hívott taknyolás mellett látsz.
Nemrég azon röhögtünk, hogy a dakoták hírdettek egy S320CDI-t aztán a SZÜF alapján kibukott, hogy az eredeti motorban több mint 1 200 000km volt, csak megtekerték párszor az óráját :D
Szerinted amit látsz az autópályákon román Sprintereseket meg Transportereseket azoknál milyen a futás amikor heti 2-3t fordulnak Németországba? Évi 200-250 000km-es futás mellett szerinted hány kilométer van azokban a 10+ éves turbódízel motorokban?
A szívódízel is addig olcsó és jó amíg kis kasztnit kell nem túl gyorsan, nem túl messzire vinni, kis terheléssel. Helyben rohangálósnak mondjuk egy Polo vagy 3 ajtós Golf SDI elmegy, de ha nagyobb kasztni kell akkor felejtős.
Mondjuk pályán ingázáshoz, 130-140-es utazóhoz, klímához, meg egy Passat méretű kasztnihoz mekkora szívódízel is kell?
Haveromnak pl volt W210 3000d-je, 136 lovas szívódezső. Menni nem ment, de cserébe minimum 9, de inkább 10 litert megevett.
Amúgy kérdezd meg a versenyre járós ex-Nissan Vanette és ex-Mazda B2200 tulajokat, hogy mennyire strapabíróak azok a "nagy" szívódízelek. Ismerősöméknél volt egy 10-12 darabos Mazda flotta, az évi stabil legalább 3 hengerfejezés megvolt :D
Nem is lehet kapni új szívódízelt már vagy 15 éve - nem véletlenül. Ha neked csak ilyen korú/árkategóriájú autó megvásárlására van lehetőséged és a te idényeidet kényelmes kiszolgálja akkor vegyél egyet és használd megelégedéssel. De ne terjeszd már, hogy ez a jó meg a tuti mert 25 éve ez volt meg az volt ahhhhh..
"szerinted a turbóbenzinesek is simán bírnak 1m km menni 1 motorral?! na ne okoskodj, ha totál nem vagy képbe."
Szerinted a buszokat és a kamionokat két évente motorcserézik? Vagy a németeknél az évi 150 000 felett futó taxi merciket is? A Magyarországra beérkezett import TDI VW-kben már az érkezésükkor általában 300 000km feletti volt a futás és azóta is mennek :D
"Aki szívódízel vanettaval jár versenyekre az se normális!"
Sajnálom, hogy az irónia nem ment át. Igen ezek mikrobuszok és kisteherek és normál használat mellett hullottak ez a motorok, mint a sz@ r..
Te most komolyan így bekajáltad a maszlagot, hogy 200-250 000km-nél megpusztulnak a feltöltött dízelek? Az azért van öcsém, mert előtte már legalább ennyit visszahajtottak az órából :D
"szerinted a turbóbenzinesek is simán bírnak 1m km menni 1 motorral?! "
Mi lenne az akadálya?
https://www.youtube.com/watch?v=2RgNuaHueXI
https://www.youtube.com/watch?v=XVpIqH_NRbE
https://www.youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI
https://www.youtube.com/watch?v=tAMwip64u4c
https://www.youtube.com/watch?v=9GDPsOX0Uq0
Te tudsz linkelni olyat, ami turbó benzines?? Attól mert neked az van, attól még nem lesz jó. :D Kedvedért az utolsó egy turbós benzines.
Hát ilyen az amikor tátott szájjal szaladsz abba a bizonyos erdőbe..
A turbódízelek széthullanak, erre te magad linkeled a milliót futott turbódízeleket :D :D :D
Ha a VW eszik TSI sorozata hulladék, akkor az összes az? A többi gyártóé is? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!