Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honda accord 2.0 vélemények,...

Kisgöncöl kérdése:

Honda accord 2.0 vélemények, tapasztalatok? 2003-2007 évjárat körülire gondolok.

Figyelt kérdés

Fenntartás, biztosítás, minden érdekelne igazából.


Megéri-e, jó választás-e?

Megbízható-e?


Drágák-e az alkatrészek egy másik autóhoz képest, pl 2003-as opel astrahoz képest.

Minden érdekelne.


Évek óta ilyen autót szeretnék és érdekelnének a tapasztalatok.


Köszönöm!



2020. júl. 10. 20:04
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Megbízható, jó választás, de drágán lehet megkapni őket. És az alkatrészek is drágák.
2020. júl. 10. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen!

Sejtettem, hogy drága dolog sajnos.

2020. júl. 10. 22:40
 3/13 anonim ***** válasza:
60%
mivel igen jó autó, drága. az alkatrészek, már ami kell, nem horror árban vannak azért.
2020. júl. 11. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2020. júl. 12. 23:01
 5/13 anonim ***** válasza:
23%

4 év tapasztalata alapján: ez az autó sz.r.

Az én véleményem, hogy nem éri meg. De nézzük részletesebben.


Drága fenntartás - nekem 200K havonta a szervizeltetése. Ez lehet, hogy csak nekem drága, és amúgy mindenki ennyit költ a kocsijára.


Drága alkatrészek - nem ismerem az Astra alkatrészek árait, de kis ízelítő az Accord alkatrészekből: első féktárcsa 40K, 1 darab gyári kerékcsapágy 50K, gyári katalizátor 300K, szervocső 100K. Ezek + ezer másik alkatrész szép sorban meg is adja magát az autó 16-17 éves korára, "szerencsés" esetben egyszerre, és ha ezeket összeadod, akár hét számjegyű szervizköltségre is lehet számítani.

A biztosítás az én esetemben évi 45K - csokipénz a fenntartáshoz képest.


Megbízhatatlan - havonta vinni kell szervizbe. Persze le lehetne rúgni.


Lomha - Az enyém 190LE-s, 2.4-es benzin motorral felszerelt executive kivitel. De ezek csak számok, egyáltalán nem erős az autó. Városban kimondottan lomha. A 2.4 után el tudom képzelni, milyen lehet a 2.0...


Összegezve: 17 éves autó, drága alkatrész árakkal, havi rendszerességű szervizelési igénnyel, cserébe 0 presztízzsel.

2020. júl. 17. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2020. júl. 17. 16:55
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

#5


> "Drága fenntartás - nekem 200K havonta a szervizeltetése. Ez lehet, hogy csak nekem drága, és amúgy mindenki ennyit költ a kocsijára."


¿que?


Ezzel az autóval akkor te szépen beletenyereltél, hát így távolból is részvétem, én az Audimra nem költök ennyit *félévente*, pedig azonnal megkap mindent, amit kér (mondjuk viszonylag új, 5 éves sincs).


Ha ez az általános, akkor ilyen autót tényleg nem szabad venni.

2020. júl. 17. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
5. Azért leírhatnád részletesebben, hogy hány éves autóról is van szó, mennyi km is van benne? Külföldről behozott, vagy magyar? Csak azért, mert ha 20 éves és van benne valós fél millió km, akkor ez egyáltalán nem dráma, amit leírtál. Féktárcsa, kerékcsapágy kopóalkatrész, katalizátor egyetlen aminek kéne tudni 300e km-t vagy többet, főleg egy japán kocsiban.
2020. okt. 16. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%

8. Alvázszámot esetleg? :) 16 éves, magyar autó, valós 328 ezer km van benne, és nem 328 ezer km-nél kezdtek jönni a hibák.. 200 ezernél már hozzá kellett nyúlni a vezérléshez (előző tulajnál volt még ekkor), 270-nél lambdaszonda, katalizátor hiba.

"Féktárcsa, kerékcsapágy kopóalkatrész..." - már vártam ezt a hozzászólást.

Egyrészt a kopóalkatrész ezek szerint ingyen van, azt nem is kell a kérdezőnek kifizetnie, miután megvette a kocsit és szüksége lesz valamelyikre.

Másrészt nem azt írtam, hogy néhány kerékcsapágyat, meg a fékeket kellett cseréltetnem az autómon a 4 év alatt. Csupán leírtam néhány alkatrész árát, hogy a kérdező összehasonlíthassa a 2003-as Astrával.


Előfordulhat az a forgatókönyv, hogy vásárol egy Accordot 1.5M-ért, mert hát tök megéri, csak tankolni kell bele. Egy hónap után meg jelez a check lámpa, hogy tönkrement a katalizátor, elkezd folyni a szervócsőből az olaj, elromlik a klímakompresszor, a gázpedál jeladó, stb. és kijön munkadíjjal együtt az 1 milliós számla az elpusztíthatatlan japán kocsira.

Valószínű az lesz erre majd a válasz, hogy ezt simán ki lehet hozni 100 ezerből is, csak nyilván hazudok az árakat illetően.

2020. okt. 22. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
60%
Miért mi ha nem kopóalkatrész ezek közül bármelyik? Van benne 328e km és 16éves, ha minden autónak csak ennyi baja lenne sokan örülnének. Egy astra kijött volna ugyan ezeket az alkatrészekkel kb fele ennyiből, de hondát jellemzően nem az vesz akinek nincs pénze. Vezérléssel mit kellett csinálni? Milyen olajjal használod?
2020. okt. 23. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!