Honda accord 2.0 vélemények, tapasztalatok? 2003-2007 évjárat körülire gondolok.
Fenntartás, biztosítás, minden érdekelne igazából.
Megéri-e, jó választás-e?
Megbízható-e?
Drágák-e az alkatrészek egy másik autóhoz képest, pl 2003-as opel astrahoz képest.
Minden érdekelne.
Évek óta ilyen autót szeretnék és érdekelnének a tapasztalatok.
Köszönöm!
Köszönöm szépen!
Sejtettem, hogy drága dolog sajnos.
4 év tapasztalata alapján: ez az autó sz.r.
Az én véleményem, hogy nem éri meg. De nézzük részletesebben.
Drága fenntartás - nekem 200K havonta a szervizeltetése. Ez lehet, hogy csak nekem drága, és amúgy mindenki ennyit költ a kocsijára.
Drága alkatrészek - nem ismerem az Astra alkatrészek árait, de kis ízelítő az Accord alkatrészekből: első féktárcsa 40K, 1 darab gyári kerékcsapágy 50K, gyári katalizátor 300K, szervocső 100K. Ezek + ezer másik alkatrész szép sorban meg is adja magát az autó 16-17 éves korára, "szerencsés" esetben egyszerre, és ha ezeket összeadod, akár hét számjegyű szervizköltségre is lehet számítani.
A biztosítás az én esetemben évi 45K - csokipénz a fenntartáshoz képest.
Megbízhatatlan - havonta vinni kell szervizbe. Persze le lehetne rúgni.
Lomha - Az enyém 190LE-s, 2.4-es benzin motorral felszerelt executive kivitel. De ezek csak számok, egyáltalán nem erős az autó. Városban kimondottan lomha. A 2.4 után el tudom képzelni, milyen lehet a 2.0...
Összegezve: 17 éves autó, drága alkatrész árakkal, havi rendszerességű szervizelési igénnyel, cserébe 0 presztízzsel.
#5
> "Drága fenntartás - nekem 200K havonta a szervizeltetése. Ez lehet, hogy csak nekem drága, és amúgy mindenki ennyit költ a kocsijára."
¿que?
Ezzel az autóval akkor te szépen beletenyereltél, hát így távolból is részvétem, én az Audimra nem költök ennyit *félévente*, pedig azonnal megkap mindent, amit kér (mondjuk viszonylag új, 5 éves sincs).
Ha ez az általános, akkor ilyen autót tényleg nem szabad venni.
8. Alvázszámot esetleg? :) 16 éves, magyar autó, valós 328 ezer km van benne, és nem 328 ezer km-nél kezdtek jönni a hibák.. 200 ezernél már hozzá kellett nyúlni a vezérléshez (előző tulajnál volt még ekkor), 270-nél lambdaszonda, katalizátor hiba.
"Féktárcsa, kerékcsapágy kopóalkatrész..." - már vártam ezt a hozzászólást.
Egyrészt a kopóalkatrész ezek szerint ingyen van, azt nem is kell a kérdezőnek kifizetnie, miután megvette a kocsit és szüksége lesz valamelyikre.
Másrészt nem azt írtam, hogy néhány kerékcsapágyat, meg a fékeket kellett cseréltetnem az autómon a 4 év alatt. Csupán leírtam néhány alkatrész árát, hogy a kérdező összehasonlíthassa a 2003-as Astrával.
Előfordulhat az a forgatókönyv, hogy vásárol egy Accordot 1.5M-ért, mert hát tök megéri, csak tankolni kell bele. Egy hónap után meg jelez a check lámpa, hogy tönkrement a katalizátor, elkezd folyni a szervócsőből az olaj, elromlik a klímakompresszor, a gázpedál jeladó, stb. és kijön munkadíjjal együtt az 1 milliós számla az elpusztíthatatlan japán kocsira.
Valószínű az lesz erre majd a válasz, hogy ezt simán ki lehet hozni 100 ezerből is, csak nyilván hazudok az árakat illetően.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!