Egy turbós benzines autóból el lehet távolítani a turbót úgy, hogy anélkül is működjön és turbó nélküli maradjon?
#11
Igen, károsodhat a kettőstömegű, de a különbség kb. annyi lesz, hogy nem mondjuk 15 év után, hanem mondjuk 13-14 év után kell cserélni/javítani, már amennyiben folytonosan értjük a használat módját.
Kérdező,neked igazán komoly vezetéstechnikai problémáid vannak.....lásd állandó üresbe kidobálás és úgy gurulás
Illetve igazán komoly tévképzeteid is.....lásd az alapjárat miatt idő előtt tönkre menő kettőstönegű.Azt ugyan is nem az alapjárat öli meg hanem az annak közeli fordulatszámről való nagy gázas gyorsitas
1, Akkor ha mondjuk 2000-ről gyorsítok, az már biztonságos?
2, És akkor mi a helyzet a motorfékkel? Ha kb 1200 fordulatig motorfékezek?
2000-röl mar nyonhatod neki....eleve itt epul fel kb a turbonyomas is....tehat innentől fog húzni rendesen
A motorféket meg kb alapjaratig hasznalhatod,mivel az egy teljesen mas dolog. olyankor a motor teljesen terheletlenül,gyakorlatilag a forgó kerekek által hajtva jár.....nyilván nem kell megvárni hogy a túl alacsony fordulat miatt elkezdjen rángatni remegni kinlodni az auto de kb 1000-1200es fordulatig hasznalhatod
Ki lehet venni, de MINEK?
De komolyan, miért nem veszel egy szívó, fix lendkerekes autót ha úgy vezetsz mint egy dédnagymama? Sokkal egyszerűbb lenne az élet.. az hogy járatod nem baj. de ez vele jár. a csajt is csak megfogod, aztán rá se köpsz csak betolod neki szárazon? :D
"És a kettőstömegűvel sose volt problémád?"
240.000km-nél már hangja volt. Lehet hogy elment volna még valamennyit, de inkább cseréltettem. Ennél nagyobb baja soha ne legyen egy autónak se! Kopószékőz, kb mint a féktárcsa. Ha a lendkerékcsere földhöz vágott volna, akkor inkább nem is vettem volna autót. Nem sokkal volt drágább a cseréje, mint egy éves BKV bérlet. Ha összeszámolom, hogy a 240.000 km alatt az autó üzemeltetésére (csak üzemanyag, adó, biztosítás, autópálya díj, olajcserék, egyéb szervizek) hány milliót költöttem, ahhoz képest már nem is olyan őrült nagy összeg.
Ha ennyire tartasz ezektől, akkor vegyél valami régebbi használt szívó motoros autót, amiben nincs se turbó, se kéttömegű! Régi autóknál már a kaszni lehet problémás. Kilakatolásra, fényezésre lehet ugyanúgy elköltesz közel akkora összeget. Az autózás sajnos ilyen műfaj... pénzbe kerül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!