Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A hibrid autóknak mekkora...

A hibrid autóknak mekkora szerepük lesz,az elkövetkező 60 évben?

Figyelt kérdés
2020. jún. 28. 09:53
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Ha vársz fél órát, elugrom a jövőbe az időgépemmel, keresek valami felmérést az elmúlt - leendő - hatvan évről és megírom az eredményt.
2020. jún. 28. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
75%
Növekedni fog a szerepük, igazából csak a mennyivel a kérdés.
2020. jún. 28. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Nagy, egyre nagyobb, szerintem rövidesen nem is lesz olyan városi célra gyártott új autó, amiben ne lenne legalább valamilyen kismértékű rásegítéses elektromos hajtás (nem ideértve a start/stop rendszerekkel szerelt autókat).


Azért is van ez, mert ha már kicsit is hibrid egy autó, az már óriási különbséget jelent a regeneráló fékezés miatt.


Ha folytatódik a tendencia, szerintem 6-8 év múlva már csak sportautókat és talán haszongépjárműveket fognak gyártani tisztán belsőégésű hajtással.

2020. jún. 28. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
8%
Miért gondolják emberek azt, hogy jövőbe látunk? Annyi minden változhat még, hogy semmit nem lehet kijelenteni. Ráadásul az autózás most pont olyan pozícióban van, hogy semmi nem biztos. Akarunk az elektromos és hidrogén hajtás felé haladni, de jelen pillanatban egyik se alkalmas, mindkettőt fejleszteni kéne még, ezen rugóznak. Ha sikerül, akkor ilyen villanyos(abb) jövő lesz, ha nem, akkor marad minden benzin és dízel. Nem tudni jelen pillanatban, hogy mi lesz.
2020. jún. 28. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

szerintem attól függ, hogy milyen környezetvédelmi szigorítások lesznek.


jelenleg nagyon kedvezően tudják a PHEV-eket kvótaautónak gyártani, mert általánosságban megvan az 40-60 km-es hatótáv, viszonylag kis akksi kell hozzá, tehát nem drága létrehozni. az, hogy a tulaj 100 km-ekből autózik 40-60 km-t elektromosan vagy 1000 km alatt, az meg már nem a gyártó felelőssége...


ha mondjuk olyan lenne a rendszer, hogy PHEV-ek esetében a tisztán benzines üzemben történő károsanyagkibocsátást mérnék súlyozottabban, és az elektromos hatótáv csak egy mérséklő tényező lenne, valószínűleg nem érné meg gyártani egyiknek sem, mert kis akksival nem tudna annyi hagyományos modellnek "helyet" csinálni az éves kvótában, ha meg növelnék az akksi méretét, akkor meg azt a modellt lenne drága előállítani...akkor már inkább a tisztán elektromos modellek fognak szaporodni a kvótaautóó szegmensben...

2020. jún. 28. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!