Simson henger hogy kopott el ilyen gyorsan?
Tavaly vittem el honoltatni a hengerem, mert vállas volt. Bejárattam 1:33, majd 1:40-es keverékkel. Nem húzattam, nem jártam vele megpakolva. Azóta mentem vele közel 1000 km-t. Most azt csinálja, hogy menet közben rángat, mintha elvenném a gyújtást. Szimmeringre tippeltem, ki is cseréltem, de a hiba fenn áll. Közben a dugót is szemügyre vettem. A gyűrű alatt tiszta fekete lerakódás volt. A henger belseje pedig sima volt, honolás nyomai nemigazán látszottak.
Mit ronthattam el? Az olaj félszintetikus, amit használok. Vagy esetleg nem elképzelhető, hogy nem jól fúrták meg?
Továbbá mi okozhatja a rángatást? Minden helyesen van beállítva, úgy ahogy az kell. Próbáltam frissebb benzinnel, mert már régi van a tankba, de azzal sem lett megoldva a problémám. Gyújtás rendszeren belül szinte minden új. Ahogy a karburátor is. Légszűrő is nem régen lett kipucolva és a kipufogó sincs eltömődve. Okozhatja a rángatást zárlat is? Ebben az esetben hol kell/érdemes keresni? Elektronikához nem nagyon értek. Ha például valamelyik lámpának szakadásos vagy letestel a vezetéke, az befolyásolhatja a gyújtást vagy sem? Egyébként N-es kivitel, tehát semmi akkumulátor, gyújtáskapcsoló nincs benne.
Kipróbáltam 63-as főfúvókával. Nem igazán lett jobb. Ugyanúgy fulladt alacsony fordulaton, alapjáratot nem lehetett állítani, mert szinte teljesen be kellett tekerni az alapjárati csavart. Tudom, hogy ennek nem így kell lennie. Tehát? Valami tipp? Minden (gyújtás, karburátor, légszűrő, kipufogó) tiszta és beállítva. Zárlatnak helyét nem találtam.
Szimering okozhat ilyen hibát?
Újak, de lehet, hogy hibásat vettem? Illetve eléggé füstöl a motor, de a szivató nincs fennakadva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!