Napi 45-45 km-es utakra (autópálya) nagyrobogót, vagy gyorsasági motort ajánlanátok 35kw-ig?
Attól függ, hogy mi a többi szakasz.
Gondolom nem autópálya mellet laksz, és a 45 km után sem hagyod az autópálya mellett a gépet.
Hogy sikerült össze rakni a nagy robogó vs gyorsasági páros?
Napi használatra amúgy inkább a robogót ajánlom mert kényelmesebb és van csomagtere is,fogyasztása is jobb.
A-B járáshoz nem való gyorsasági,azok élménymotorozni vannak,hobbi felhasználásra.
Hát úgy, hogy mindkettő vonz tulajdonságokban és megjelenésben is.
Olyanok is érdekelnének, hogy használtan mikor még csak nézem HaHun, hogy mire figyeljek, km-nek lehet e hinni stb. Természetesen hozzáértővel mennék kiválasztani.
Én továbbra is azt mondom erre a célra nem éri meg a gyorsasági.
Én is motoros vagyok és hidd el,legrosszabb motoros út az autópálya.
Csak a gumi közepét koptatja mert egyenesen haladsz tempósan és ráadásul baromi unalmas monoton menni rajta.
A motorosok egy rovidebb ideig szeretik az egyenest de csak addig még lehet egy jót kigyorsítani de általában a kanyar az amitől élvezetes az egész.
Nem véletlen olyan népszerű a hegyvidéki motorozás vagy a bajna-héreg szakasz.
Ha majd nem A-ból B-be való eljutás autópályán lesz a cél hanem hobbi szintű motorozás akkor persze akkor megéri gyorsasági.
Köszönöm a választ.
Egyenlore az AN400 felé hajlok én is. Esetleg az SV típussal hasonlítva a robogó?,
Ha esetleg dobozos a motor akkor jobb mint a speed mert legalább lesz hová pakolnod.
Minden másban kb egykutya.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!