125ccm-es motor, többnyire két személlyel, autópályára IS. Milyet?
Mindenképpen kétütemű lehetőleg aluminiumvázas
Honda Ns Rs széria
Aprilia Rs Rx (ezek nem alu vázasak)
Rotax 123 illetve rotax 122-vel szerelik őket viszont az ereje miatt nem az A1 kategóriába esik hiába 125cc .
Ezzel annyit lehet csinálni hogy folytott állapotban veszed meg és a forgalmiban kisseb teljesítmény van feltüntetve viszont a folytást ha kiveszed megy mint az állat. A 122Rotax 32 dellorto karbival és egy 160cc Polini hengerrel viszi a 180km/órát gyárilag folytás nélkül 35 lóerő körül van ez a kis átalakítás 5-6 lovat dob rá. A 123 rotax gyárilag 30-34 ló körül van . Kényelmességi szempontból az aprilia rx Mx széria két személy alatt is elég . Itt inkább a magasság a lényeg mivel az eggyik enduro a másik supermoto kivitel . Ezek a katagóriájuk eggyik legerősebb motorjai.
1es
Ember miről beszélsz. Ezek a régi kétütemű motorok arra jók, hogy menj velük egy hónapban egyszer egy kört, aztán helló. Brutálisan szervizigényesek, egy párszáz km-s autópályás menetet ki sem bírnának.
Valami megbízható 4 ütemű gép kell neked, de azok meg a 110-et bírják kényelmesen, főleg ha 2 személy ül rajtuk.
Kétütemű azonos köbcentiben erősebb
Ha meg valakinek csak A1 van és a későbbiekben szeretne nagyobb kategóriát szerezni az nem a mostani "FULLCOMPUTER CONTROL,VEZÉRMŰLÁNSZAGGATÓ 4T MELLETT DÖNT HIDD EL" 800K TÓL 1MILLIÓIG .
A 2t szervizigényes többet eszik egyszerűbb igényli a törődést de cserébe elmebeteg módon megy .
A 4 t alacsony fordulaton is nyomatékos
Keveset eszik egyenletesebben adja le a teljesítményét emiatt gyengébb is . Azonos lökettérfogatnál.
Hát azért ez erős túlzás, hogy a 2T motorok ne bírnák a pályát... Simán bírja, ha nem tákolva vannak. Személy szerint egy Aprilia RS125-el 2 személlyel nem egyszer jártam meg Olaszországot, és nem hagyott cserben, pedig a régebbi szív lámpás volt. Forgalmiba 29 kW teljesítmény volt beütve, nem mókolt 15 kW-os verzió. Gyári alkatrészekkel szerelve, tervezett kipufogó, egyedül a váltó áttételezésén volt módosítva szakműhelyben.
Két fővel simán haladtam vele 120-130-al folyamatosan, néha többel. Fogyasztása nekem mellékes volt, de igaz ami igaz, hogy beverte a 15 litert, viszont ment mint az állat, nem kellett félni vele, hogy ott maradok az út szélén vele. Olaszországot kb 500 liter benzinnel megjártam vele úgy, hogy ott kint is mászkáltunk elég sokat vele.
Szóval az hülyeség, hogy ne bírnák a hosszú utat. Simán bírják. A kérdés inkább az, hogy a te zsebed bírja e. Az enyém bírta, és sokkal feelingesebb volt menni vele, mint egy 4T motorral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!