Nekem nem kellene. 21 éves autó amely 300 ezer + km-t futott... Háát.. Kösz, de inkább vennék egy normálisabbat. Ha véletlenül aztán néhány hónap múlva kiderülnek a "rejtett" hibái akkor meg vagy jól a zsebembe nyúlok vagy örülök ha fele annyiért el tudom passzolni amennyiért megvettem.
Ennyiért már kapok fiatalabb autót és jóval megbízhatóbb márkát. Az automata váltó miatt már alapból nem kéne. Szerintem elveszi a vezetés élményét.
A w210-es merci a legpudvább legszarabb csillagos ezen a bolygón.
Remek vétel lenne egy ilyen roncs,amin a hirdető allitasa szerint is van "egy két rozsda".......ennel a tipusnal ez kb annyit tesz hogy kb az övvonal magasságáig szitává van rohadva az egesz........ez a 3.2-es sor6 meg 5.8-at vasarnap delután fogyaszt az országuton folyamatosan lejtőn tempomattal 60-al csorogva nulla forgalom mellett,hátszélben evezővel vitorlával.......varosban 11-12 de a nagy atlag sem lesz kevesebb 10-nel.....max ilyen 9.5
Ez a fogyasztas egy erdekes kerdes. Sokan osszekotik a nagy motort a nagy fogyasztassal. Hat ez nem feltetlen igy van. A fogyasztas egyenesen aranyos a teljesitmennyel. Egy pici motor termeszetesen nem tud sokat fogyasztani mivel nem tud akkora teljesitmenyt leadni. Egy nagy motor tud sokat fogyasztani mert van benne teljesitmeny meg hat ugye tolteni kell, de tud keveset is, ha nincs szukseg teljesitmenyre. Ha hiheto, hogy egy pici dizel tud produkalni 4-5 literes fogyasztast akkor a nagy is tud 6 litert. En konkretan ezzel a tipussal jottem haza nurnberg kornyekerol. 1000 kilometer 10 ora alatt vegig palyan 6os atlaggal. Persze elotte nullaztam tehat ez csak palya, nem vegyes, nyilvan kiszamoltam a tankolast is, igazolta az atlagot.
Ha a kozlekedeshez csupan 70-80 loerot hasznositunk aokor miert kene 8-9-10 litereket megennie? Plane, hogy dizelrol van szo. Nincs lambda ertek, gyunyoruen tudjuk szabalyozni a motort a befecskendezett tuzeloanyaggal es meg nagynyomasu rendszerrol is van szo, tehat mukodokepes alacsony fordulaton is.
Az automata valto, meg kinek mi.. elvesz a vezetesi elmenybol, masnak meg hozzaad. A kedvesem nem tud kuplungolni, nem hatrany egy automata. Nem csoda, hogy a legtobb mercedes automata, ezzel nem szokas rangatni a valtot kanyarbol kanyarba. Teljesen alkalmatlan ra.
Igaz ez a mai dizelekre is, iszonyu jol tudnak fogyasztani, hogy ha ugy hasznaljak mint egy dizelt. Termeszetesen nem igy hasznaljak, plane magyarorszagon ahol mindenki kevesebbet akar tankolni, mindenki dizelt vesz, hogy sporoljon de varosban ahol mindig hidegen jarunk vele nem jelentkezik a varazslatos alacsony fogyasztas.
A w210 ben sose volt baj a motor, se teljesitmenyre nem lehet panaszkodni se fogyasztasra. Teljesen atlagos. Nyilvan a varosi minimum 11, de ertheto. Tartos is volt meg a sor hat cdi, itt csak az elkepeszto rohadas a problema illetve ami sujt minden idos mercit, a parasztok megveszik, fenntartani nem tudjak igy elarasztjak a piacot a hugy alapotu w210ek. Igaz ez az e39 re, e46 ra, e36ra, w124re, 1.9 tdi-re stb. A jelen kerdes is hasonlit a helyzetre, hiszen ha a kerdes targya az, hogy mennyit kell majd rakolteni egy szemmel lathatoan olcso peldanyra, akkor nyilvan nem szep jovo ele all ez az auto se.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!