Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ennyi pénzért milyen autót...

Ennyi pénzért milyen autót választanál?

Figyelt kérdés

31 éves vagyok és most csinálom a jogositványt (jobb késöbb mint soha)...

3.5-4m forintért milyen autót vennél és miért?

Laikus vagyok és kiváncsi vagyok hogy hátha van itt szakértőbb illető aki megosztaná a jótanácsát velem.

Nem rallyzni akarok hanem egy jól kinéző autót szeretnék venni ami még jó is egyben. (Ford focus pl 2018 eléggé megfogott és jókat hallottam róla)

Ha most vennél és ilyen összeg állna rendelkezésedre akkor melyiket vennéd?

2020. máj. 17. 14:36
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Kia Ceed vagy Hyundai i30
2020. máj. 17. 14:42
 2/9 Ladislaus433 ***** válasza:
100%
a legfontosabb, hogy mire hasznalnad az autot? meloba jarnal vele? autopalyan? vagy varosban? hetvegen meglatogatod a videki rokonokat? esetleg mint punc*magnes? 2ev utan eladod es veszel egy ujabbat vagy nyugdijas korodig akarod megtartani? ez a penz atirassal, biztositassal, elso szervizzel vagy csak az auto?
2020. máj. 17. 14:42
 3/9 A kérdező kommentje:

Magamnak és kb mindenre, de elsősorban BPi közlekedésre, de jópárszor balatoni utazás illetve akár külföldi is.

Nem csajozásra kell de azért nézzen ki valahogy :) Nem egy horgász kombi autót keresek.

Saját hasznlálatra.

Ez az összeg átirással illetve szervizzel maximum 4,3millió ft az a nagyon plafon.

2020. máj. 17. 14:48
 4/9 anonim ***** válasza:
69%

Használtat soha!

Inkább egy 0 km.-es Opel Corsa.

Nem csajozós, de nem is xopok vele.

2020. máj. 17. 15:02
 5/9 anonim ***** válasza:
92%

Ha rám hallgatsz akkor először veszel egy használtat, ha esetleg valami gondot csinálsz, sokkal kisebb a kár, javítani is olcsóbb.

Kis köbcentist vegyél, a biztosítás is olcsóbb lesz, és téged sem ragad el a hév, én a helyedben vennék 7-8 százezer környékén egy 10 év körül kevés kilométeres népautót. Suzuki, Skoda ilyesmi

2020. máj. 17. 15:09
 6/9 dirtboy ***** válasza:
100%