Valóban annyira ciki egy 3.7-es V6-os Mustang, mint azt sokan mondják?
Konkrétan az előző generációra gondolok. Ezek a "kismotoros" V6-ok elég elérhető, 4,5 millió környékéről indulnak. A 5.0 GT egy jó 2-3 millióval drágább.
Tényleg ciki ezekből a V6? Sokat hallom, hogy ez a szegény ember izomautója, meg V8-cal az igazi. Én ezt el is fogadom, tényleg jobb a V8. De miért nézik le ennyire a V6-okat? Autós társadalom konkrétan köpködi a V6-os Mustangot, és kiröhögik aki olyat vesz, mert hogy a hülye miért nem vett V8-cat, V6 a csóróknak, meg a b#ziknak való, és leugatják az autót. Amikor az átlag ember 1.2 - 2.0 autójához képest még ez a V6 is böszmenagy, és sokkal jobban megy.
Miért hívunk kismotoros autónak egy 3.7. V6-ot?
Pl. ha hozzáhasonlítjuk egy Nissan 370Z-hez, abban is ekkora motor van, nincs nagyobb lehetőség. Ott nem ciki? Ott mindenki az egekbe magasztalja a kocsit. Csak ha van nagyobb köbcentis motoropció egy kocsinál, akkor ciki, hogy nem a csúcsmodell? Vagy miért? Nem értem.
Akkor ilyen alapon legyen ciki egy BMW 335i, amiért nem M3?
Vezetett már valaki ilyen "kismotoros" Mustangot? Megéri azt a pluszt, meg másfélszeres árat a V8? (a hangot leszámítva :) )
Vagy ezek csak ilyen irigykedő klisék?
Kicsit félre érted a dolgot.
Nem a kobcenti és a motor motor henger száma a baj,úgy értem más autóban az a motor is király lenne. De azaz autó nem egy mustang.
A mustangba V8 való.
Azért nézik le a V6-ot mert ez egyértelműen jelzi hogy V8ra már nem tellett de azért kellett a mustang mert a csajok úgy sem nézik a motort benne.
Én úgy vagyok vele hogy aki megteheti hogy akár egy 3.7-es V6 mustangot tart annak nem jelent problémát az a plusz 2misi felár a V8-ért.
Ha neked problémát jelent akkor olyan mustang tulaj leszel aki inkább csak kedvező ára miatt megtudta venni de igazából nem a pénztárcádhoz való az autó.
Szerintem a válasz ennél egyszerűbb:
Ha neked tetszik vedd meg, ne törődj vele más mit mond. Ha másoknak nem tetszik vegyenek V8-asat.
Nincs gáz vele.
Egyrészt senki nem használja ki a v8-at közútonk, aki meg mégis, az egy pöcsköszörű, akinek a jogsiát is be kéne vonni...
Az ilyen faszméregetés felesleges.
Tetszik vedd meg, szép kocsi.
Köszi a válaszokat!
Egyelőre nem vételi szándékból kérdezem. Most vettem kocsit alig egy éve. Csak érdekelt, hogy ez mögött van-e tényleges magyarázat, vagy csak ilyen sablonszöveg. De úgy néz ki inkább az utábbi.
2-es válaszolónak meg:
Én értem, hogy te mit mondasz. Mustangba nem való nem V8. Aki meg nem azt vesz, az azért veszi, mert V8-ra nem tellett. Na ez mondjuk tömör baromság :D. Ez a V8-ra nem tellett... Akkor aki BMW 335i-vel jár, az csóró, mert neki M3-ra már nem tellett. Ugyan az... Nem a csúcsmodellt veszed, béna vagy. Megveszel egy alapból nem olcsó,nem olcsón fenntartható autót, és szar vagy, mert nem a mégdrágábbat vetted :D. Nem értem...
De egyébként jó...Mustangba az való. De akkor a Porsche-ban se legyen 3 ezres dízelmotor. Meg a Maseratiban... Oszt mégis van. És veszik. Akkor ugyan ezt el lehet mondani rájuk is?
Igen el. Amúgy bmw-t ne vegyük egylapra. Sokkal kommerszebb a bmw, audi, merci stb.
Azok tömeg autók, egy mustangot teljesen más miatt vesz egy magyar,le lehet tagadni hogy nem így van de magadat csapod be maximum.
Most ha úgymond emberi tekintetből nézzük akkor a közmegítélésben olyasmi helyen van mint az alkoholmentes sör vagy a guminő.
Amúgy európában hivatalosan nem is forgalmaznak V6-ot, simán mert gyakorlatilag is úgy vannak vele, hogy aki arra vágyik és megteheti az a V8-at veszi, akinek meg nincs rá lehetősége vagy nem számít neki, az teljesen jól meglesz a 4 hengeressel is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!