Van olyan aki nagyon otthon van autó szerelésbe átépitésben?
#3 vagyok, többször voltam(tunk) a Mozaik utcában, párszor végigjártam már.
Átépítési terv kell, hasonló, mint a gázüzeműeknél, de egyszerűbb, ha megkérdezed őket, mi a legfrissebb helyzet.
Legutóbb nekem egy dízel Opelt írtak át, nagyobb köbcenti motor lett betéve.
Szinte csak a környezetvédelmi előírásokra építenek.
És azért az sem árt, ha "házon" belül van a motor, nem kell szinte semmit módosítani.
Nem kötelező 127-es fiat motort keresni, azt továbbfejlesztették sokszor utána, de gondolom motorvezérlőt nem akarsz beletenni, meg lambdaszondát, átkábelezni az egészet.
Ha nagyon akarod belemegy a Maruti, de még az ezres Corsa motorja is. Van az országban kétütemű WB motoros, de versenyeztek korábban Audi motorral szerelt Trabanttal is(igaz, az utóbbiban a hátsó ülés helyére volt szerelve a motor, és sem ez, sem a Wb motoros nem volt levizsgáztatva)
Nem tudom a jelenlegi jogszabályokat, de az utóbbi 6-8 évben nem hallottam ilyen jellegű -legális- átalakításokról.
Egy telefon az NKH-hoz és tájékoztatnak.
Több mint 20 éve építettünk egy Trabiba, 127-es Fiat motort.
Rengetg agyalással járt, egyedi alkatrészeket kellett megálmodni és legyártani.
Ennek következtében elég sok volt a járulékos gépmunka, szóval megfelelő esztergályos/marós nélkül lehetetlen házilag összehozni.
A trabiban eleve kevés a hely, és ide kellett beszorítani egy négyhengeres négyütemű motort, és egy vízhűtőt. (az apróságokat most nem is sorolom)
Hátra tettük a tankot, az akkumulátort, ebből következett, hogy átalakításra került az üzemanyag szállítás, a villamosság, és még számtalan más dolog is.
Annak ellenére, hogy mindhárman a szakmabeliek voltunk, rendelkezésre állt a megfelelő műhely, szerszámok, berendezések, így is sokkal több volt, mint egy laza hétvégi program. ;)
Lebeszélnélek róla.
Itthon lelapírozni? ehh.
kettős regisztrációval elcsalod max.
Németekhez beregeled, átépíted.. Tüv, forgalmiba be, majd visszaregeled haza, mert ha a német forgalmiban bennevan akkor át kell vezetnie az új magyarba.
Amúgy meg 1.1 helyére bármit be tudsz tenni amit beletettek az akkori poloba. ha vr6 volt benne akkor azt is.
Kis túlzással bármit bele lehet rakni.
Kell egy ezzel foglalkozó mérnök, aki megtervezi az egészet. Mert nem csak a motort kell cserélni, hanem a teljes hajtásláncot, fékkel bezárólag. Továbbá esetleg a karosszériát is meg kell erősíteni.
Kedves #19!
Mi a csudának kellene cserélni a hajtásláncot? Motor csere oszt' jónapot. De ha már említetted, milyen tipusra cserélnéd a váltót, a kihajtást, a fékeket?.
És főleg minek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!