Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lehet, hogy az eredetileg...

Lehet, hogy az eredetileg Audi által élősszőr használt irányjelző egyfajta "standard" lesz?

Figyelt kérdés

Én emlékszem, amikor a Renault a 2000-es évek elején bevezette a kártyás, kulcs nélküli indítást.A jobban felszerelt modelleknél viszont, egyáltalán nem kellett a kártyát dugdosni, elég volt, ha a zsebében volt az embernek.Az autó gombnyomásra elindult, automatán vezérelte a gyújtást.


Akkoriban,elég megosztó technika volt.Az emberek vagy csodálták, rajongtak érte, a technológiát kevésbé kedvelők meg szörnyülködtek.

Manapság viszont alap dolog,hogy egy autó tud ilyesmit.Még a Suzukik, Toyoták is kulcs nélküliek,pedig az európai gyártókhoz képest mindig kicsit "ósdiak", kevésbé innovatívak.


Szerintem, Volkswagen konszern ledes indexei ugyanannyira megosztóak.Az emberek egyik részének nagyon tetszik.

Aki nem ismerné:

[link]

[link]



Ez a technológia jó pár éve csak az Audik sajátja volt.Viszont, manapság a Volkswagenekben is ez van, sőt a jobban felszerelt Skodákban is.


2020. máj. 8. 12:23
 1/3 anonim ***** válasza:
50%
Azért az ugye megvan, hogy az Audi a VW tulajdona?!
2020. máj. 8. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

VW-konszern előszeretettel használja ezt a futófényes indexet. Nem olyan újdonság ez és annyira nem terjedt el más márkáknál. "Standard" olyan értelemben, hogy kötelező lesz futófényesre csinálni az indexet, biztos nem lesz. Legfeljebb csak divat, de a gyakorlat azt mutatja hogy azt se nagyon. Más gyártók nem igazán veszik át. Ha mondjuk szabadalommal le is van védve akkor eleve nem is tehetik.

A kulcs nélküli indítás nem egy nagy dolog. Az én autóm is már ilyen. De olyan nagy előnyét nem látom. Nem nagyobb fáradtság a kulcsot eltekerni, mint egy gombot nyomkodni. Ha külön feláras lett volna ez az extra, egy forintot nem adtam volna érte.

2020. máj. 8. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

A dinamikus (parasztosan futófény) irányjelző már számos márkánál megjelent, nem csak a VW konszernes autókon. Hirtelen a Lexus ugrik be, ami ugyebár Toyota. Remélem, nem lesz szabvány, én inkább betiltanám ezeket a kettőnél több állapotú irányjelzőket.

Biztos én vagyok a maradi, de nekem már az is sok, ha nagy erejű fékezésnél nem folyamatosan világít a féklámpa, hanem villog. Másik kedvencem a kanyarfényszóró, ami 6-odikban, 80-as tempónál elkezd világítani élesebb sávváltáskor.

2020. máj. 9. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!