Hogy kaphatnék egy régi, analóg motorkerékpárban egy "jár a motor" jelet?
Nem lehet úgy megoldani hogy erről a fényforrásról elvezetni a a vezetéket és egy billenő kapcsolóval megszakitani?
Én valami hasonlóan oldanám meg és olyankor lekapcsolnám.
Miért állítod le közlekedési lámpánál? Ha valami hülye nem fékez időben, így esélyed sincs elkerülni a balesetet.
Nézd meg a biztosítékládát. Próbáld végig őket, hogy melyik biztosítékban van áram amikor jár a motor és nincs amikor nem jár. Ha találsz ilyet, egy relével rácsatlakozhatsz és ezt viszed utána a fényszóróhoz. Persze vegyed figyelembe az amperszámot.
Egyrészt, lehet, hogy az akkuval, vagy a töltéssel van probléma, ha ilyen könnyen lemerül.
Másrészt, ha a valódi feladat az, hogy indításkor ne vegyen fel feleslegesen teljesítményt a világítás, akkor rossz végéről közelíted meg: egyszerűen egy relével, késleltetve kapcsold a világítást. Ezt sokan alkalmazzák, szerintem kész megoldást is találsz erre.
Ha mindenáron azt akarod nézni, jár-e a motor, akkor a feszültséget mérném, mivel üzem közben magasabb a feszültség, mint az akku üresjárati feszültsége. Ugyanakkor valószínűleg kevésbé üzembiztos megoldás lenne.
A vészleállítót meg hagyd, általában elég gyenge konstrukció, a sok kapcsolgatástól tönkremehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!