Miért nem indul az öreg dízel motor?
Első válaszolónak: Nem fordítottam sehova csak egy picit visszább hogy belemnjen az a szögvas ami kell a beállításhoz.
Azért kedves "kérdező" mert a váltón a jel, a vezérműtengelyen a jel nem passzolt az adagoló jelzésénél rendesen, hogy értsd miről vakerálok, nem volt "szintben". Ha cseréltél már lendkereket akkor érted miről beszélek. Ameddig csak a szijjról beszélsz addig nem érdekel a válaszod. Sajnálom hogy nyersen fogalmaztam.
Fejlemény: Direktbe kötöttem az izzítást, hát nagyon nagyon nehezen de felpörgött a motor bár meg is állt ha elvettem a gázt. És nagyon könnyen teker az önindító. Vagy nincs kompresszió vagy csak a porlasztó csöpögteti a gázolajat a kamrába.
Ha előtte teljesen jó volt akkor kétlem, hogy hirtelen megadta volna magát az összes porlasztócsúcs...
Tuti jó helyen van az adagoló?
Én ezt a típust nem ismerem de nekem az öreg mercin akkor jön elő a jel az adagolónál amikor a főtengely úgy -20 fokon áll.
Na, mindenkinek annak, aki figyeli! Elsikerült indítani a dízelt!
A mágnes szelep felett van egy 13 as csavar, egy két fokot fordítottam rajta, és elindult.
Na akkor jó :)
Sejtettem, hogy valami gázolajellátási probléma lehetett, hogy ha gázadásra beindul de elvételre le is áll...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!