2,5 milliós hétvégi projektautó alapok (lent)?
Igazából munka és családiautónak egy B6 passat kombit használok CR TDI-ben, imádom kényelmes halk takarékos blabla, 6. éve már, hiányzik a hothatches időszakom,
igaz nem elsőkeres "cipősdobozt" akarok :D
Igazából ilyesmiket gondolkodok, amik a 20-as éveimbe szeretettek voltak, mint kis cabriok vagy egyebek, hátsókerékkel.
Nekem a szakmai tudásom az olajcsere, fékcsere kategóriáig biztos, onnantól öcsém szokta szerelni (szakmája autószerelő)
Ő azt javasolta: motorhibás 2. generációs facelift 1.8 MX5, gyárilag sperr difis a facelift, motorhibával pedig 1 millió vagy alatta kapható és cirka 1 millióból készre vetíthető a projekt, 1.5 ha az utolsócsavarig nyúlunk.
Volt összkerekes 1.8T leonom 290 lóerővel (229-es cupra volt gyárilag), az nekem a az összkerékkel nem volt túl élvezetes.
Turbósítanánk, új blokkot raknánk össze, a 145 lóerő is elég lenne, de picit többet 180-200 közé lenne a cél, tehát nem túlságosan kihegyezni.
Amolyan hétvégi, nyári gurulós lenne.
Gyerekem most 4 éves sajna drágábbat így sokkal nem lőhetek be.
BMW ilyesmi nem játszik.
Még CLK Mercedesen gondolkodtam, de az alapból az szívóblokkban kompresszor nélkül csak a 280-320-tól felfelé van, az már a keretet kimeríti alapból.
Pedig azért 2,5 millából már olyan BMW-t vagy Mergát veszel ami bőven 200 lóerő felett van, így kompenzálható a nagyobb önsúly. Azt azért vedd figyelembe, hogy egy CLK 500 bár brutál erős, azért nettó 1,8 tonna, míg az MX5 csak 1150kg!
CLK320,CLK350, CLK500 ( jó tudom ez már brutál, de ha csak gurulgató autónak kell minimál futással..)- igaz majdnem mind automata.
Tudom BMW nem játszik, de ennyiből kijön normális 325-330 kupé és kabrió is.
Ha meg tudsz bírkózni a formával, akkor a régi Lexus SC is coupe és hátsókerék.
Szóval én nem küzdenék olcsó MX5-tel és generállal/turbósítással, ha nem direkt az a cél, hogy kicsi és "fürge" legyen az autó .
Vegyél 1.8T-t összkerék nélkül :D Jól meglehet húzni őket, kis kasznis autókba is rakták
Esetleg 2.0 TFSI? Ezeket is lehet húzkodni mint a monyt
Hm. Ha nincs ellenetekre, hogy motorgenerálozni kell, és ha öcséd bevállalja, és meg is csináljátok rendesen, stb stb, már mennék is az NB-ért trailerrel a helyedben 😎
Ha magamból kéne kiindulnom, szintén, nem vagyok német autó párti.
Ha kellemesen összerakjátok, nagyon kellemes, nagyon élvezetes autó lesz belőle, nem véletlenül népszerű az MX-5 széria. Viszont pont a 2ik generáció a legérzékenyebb a rozsdára, arra kell odafigyelni leginkább, de nem lehetetlen dolog.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!