Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van itt olyan akinek volt...

Van itt olyan akinek volt régen Trabantja/Wartburgja?

Figyelt kérdés
Mennyi ideig használta? Miért váltott másik autóra? Mi lett végül vele?

2020. ápr. 20. 15:17
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Nekünk 1988-től 2005-ig ,azaz 17 évig volt Trabink, amit az uram barkácsolt.

Nagyon szerette, annak ellenére hogy harmatgyenge volt, és mindig valami be..rt rajta.

Ahogy az idő telt és mi is idősödtünk meg a szabványok is szigorodtak arra a fájdalmas döntésre kellett jutnunk ,hogy nem érdemes megtartani Őt.

Eldöntöttük, hogy eladjuk .Férjem hazajött az új autójával, egy Volkswagen Borával.

Mint egy emberi érző lény, Ő megsértődött és el is romlott.

Azt mondták komplett motorfelújítás lenne, de mi azt mondtuk nem .Inkább ér annyit az emléke, hogy ott csücsüljön hátul a kertben.


Azóta berendeztük profi kutyaháznak, a cicák is bemennek néha.

2020. ápr. 20. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

A családban volt Wartburg, Skoda, Lada, a miértekre annyit hogy akkor ezek voltak elérhetőek, keresztapámék amikor építkeztek, az akkori autó volt az igásló, befejeződött az építkezés, még használták utána egy ideig, de akkor már jöttek a Nyugati autók, jobb volt az életszínvonal és hozzájuk került egy Peugeot 205, később egy Fiat, ami Spanyolországból lett behozva családon belül.

Szóval haladtak a korral, ezekbe már csak beültél és mentél, ne kellett szabadidőben a motortérben nyúlkálni.

2020. ápr. 20. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Nekem is volt, újat vettem. Akkor az jó volt.
2020. ápr. 20. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Az egyik legutolsó (már hiányos) kétütemű trabit sikerült megvenni a családnak. A hiányzó elektromosságot én szereltem be. (A kábelkorbácsok szerencsére a helyükön voltak, így nem volt nagy tudomány).

A forgalommal éppen hogy tudta tartani a tempót, a benzincsapot rendszeresen elfelejtettem kinyitni. 600 kilométer után totálkárosra törtem Egy részeg sofőr a külső sávból akart visszafordulni, miközben elhaladtam (volna) mellette. A trabi felborult, nekem jó pár másodperc "kimaradt", de sértetlenül szálltam ki. A következő egy négyütemű trabi lett. Az több, mint 10 évig hűséggel szolgált, bár a karburátor beállítására csak egy szerelőt találtam, a kárpit varrásai se bírták sokáig (kapott újat).

2020. jún. 19. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:
100%
Kétütemű Trabantom volt 2001-2005-ig. Első autóm volt, 84-es évjárat, átlagos állapot. Amire vettem, arra tökéletesen megfelelt. Olcsó volt, ha javítani kellett, azt nagyrészt itthon meg tudtam rajta csinálni. Mellette tudtam spórolni és 2005-re jött össze annyi pénzem, hogy le tudtam cserélni. Bontóba került.
2020. jún. 21. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Annak idején hét évig nyüstöltem US rendszámú Trabimat. 22 ezerért vettem egy Dr.nő hykomatja volt. Ezer forint átalakítási engedélyért pedálsor csere, 6 voltról 12-re átalakítottam. Teljes felújítás, hattyúnyak megerősítve 2mm lemezből készült. Komplett futómű, fékek, motor felújítás. Egy főtengely cserém volt mert a keverék kút tiszta benzint adott, utána már mindég saját magam kevertem. Egy útszéli kuplung cserém volt még Münchenbe menet és két akku hét év alatt. Minden összel gyújtás állítás, szűrök cseréje. Sokszor elvitt Kárpátaljára és Münchenbe gond nélkül, telekről mázsaszám hordta haza a gyűmölcsöt. Csak jó emlékeim vannak róla! 7-9 litert fogyasztott. Éjjel egy részeg Zsigulis totálkárosra törte, nem maradt meg belőle csak a rendszám és a szürke forgalmija a rengeteg lelket melengető élményel.
2020. okt. 7. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
1988-ban vettük a wartburgot. Utolsó kétüteműek egyike. Ma már ritkán használjuk, inkább korszerűbb autókkal járunk. (A kezdetektől a mai napig itt lakik a garázsban, nem rozsdás.)
2021. máj. 9. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!