Volkswagen Amarok, de milyen motorral?
Sziasztok! Autóvásárlás előtt állunk, ami nagyon tetszik és meg is tudnánk venni az a VW Amarok.
2 Motorral elérhető, van a 2.0 TDI, meg a 3 literes párja.
Alapvetően kézi váltóval venném az élvezet miatt.
Azt tudni kell ám, hogy ahol én élek a 3 literes motorra évente kell adót fizetni, ami kb 120 000 forint ,a 2 literesre pedig 12 ezer.
A kocsit kirándulni ,rossz vidéki utakon, országutakon előzésre is használnánk egyaránt.
" rossz vidéki utakon, országúton előzésre használnánk".
Sok mindenre használják a haszonjárműveket de még nem hallottam hogy előzésre használták volna.
"kézi váltóval venném az élvezet miatt".
Pont az automata az amit lehet élvezni.
Tutira 3 literessel venném ezt a monstrumot.
Szerintem ha van pénzed erre az autóra, akkor az évi 120 000 az már aprópénz.
Nem szeretem az automata váltót.
Kamionsofőr voltam 3 évig, és megszoktam a zamatot amit egy kézi ad, és nem egy rendszer dönti el, hogy mikor hanyasba kapcsoljon.
A 3.0 literesből akkor hány lovasat ajánlod, kedves utolsó?
Csakis a 3.0 TDI, kb az Amarok az egyetlen autó, amibe az elmúlt években nem csökkent a motor mérete, hanem nőtt, ugyanis a 2.0-t lecserélték 3.0-ra. Ezzel elismerték, hogy mekkora baklövés volt a 2.0-t tenni ilyen nagy autóba. Pedig a 2.0 CRDTI nagyon jó motor, de a 3.0 is legalább olyan jó megbízhatóság szempontjából.
Ui. kamionosként szeretni a kéziváltót elég vicces. Az utóbbi 10 évben az összes kamionban széria az automata, és senkinek sem kell a kéziváltó, a nagyöreg sofőrök, akik húzták a szájukat, azok is rájöttek mennyivel jobb az automata.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!